Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi somepersoonien kauneusleikkauksista ei saa keskustella?

Vierailija
02.01.2021 |

Varsinkin kun nämä somepersoonat tuovat leikkauskertomuksensa julki. Miksi siis julkituoduista asioista ei saa keskustella täällä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä pitäisi keskustella? Etkö todellakaan keksi mitään kehittävämpää toimintaan?

Itse en edes seuraa noita, totaalista ajanhukkaa.

Vierailija
2/6 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska weeteeistä ei saa keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niistä pitäisi keskustella? Etkö todellakaan keksi mitään kehittävämpää toimintaan?

Miksi joku haluaa keskustella Maisa Torpan edesottamuksista? Miksi ketään kiinnostaa Loirin naisseikkailut? Ihan samoista syistä kiinnostaa, jos joku julkkis menee leikkelemään itsensä toisen näköiseksi. Jos vaikka Loiri olisi käynyt nyt nenäleikkauksessa/faceliftissä, niin olisiko jotenkin utopistinen ajatus että meitä kiinnostaisi keskustella siitä?

Vierailija
4/6 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse asiassa luulen että palstalla pesiytyvät u lit pistävät näiden kumiturpien keskustelut poistoon. Tumputtavat kiihkoissaan näille epänaisille nakkihuulineen niin eihän varsinkaan naiset saa arvostella näitä "persoonia" 

Vierailija
5/6 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niistä puhua. Ei se missään ole kielletty. Yleensä kyllä toisten ulkonäön kommentointi ei ole puheenaiheena mistään fiksuimmasta päästä.

Vierailija
6/6 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa keskustella Maisa Torpan edesottamuksista? Miksi ketään kiinnostaa Loirin naisseikkailut? Ihan samoista syistä kiinnostaa, jos joku julkkis menee leikkelemään itsensä toisen näköiseksi. Jos vaikka Loiri olisi käynyt nyt nenäleikkauksessa/faceliftissä, niin olisiko jotenkin utopistinen ajatus että meitä kiinnostaisi keskustella siitä?

Mua ei kiinnosta nuo ihmiset enkä lue viihdeuutisia joten ihmettelen kovasti toisten mielenkiintoa noiden asioihin.