Tyhmin pihapeli ikinä on
Mölkky. Idioottinimikin. Kuka jaksaa heittää pulkoilla toisia pulikoita? Ensinäkin mahdoton tehtävä saada vaadittu pistemäärä.
Kommentit (10)
Niinpä, ja Mölkky on aika hyvä vientituotekin, että varaa olisi kyllä maksaa ihan oikeaa palkkaakin. :/ Eihän noin yksinkertaisesta työstä tarvitse maksaa kuin jotain kympin per tunti. Mutta ei.
Luovutin kesken tunnin yrittämisen jälkeen. Tyhmempää peliä ei ole olemassakaan. Heivasin koko lootan varaston perimmäiseen nurkkaan. Ap
Perheen kanssa kun mies meni ostamaan tuon pelin. Hukkaan meni nekin rahat. Sanoin ettei tuota peliä enää tarvii esille ottaa, ei ainakaan mun kotona ollessa.
Lapsikaan ei juuri tykännyt, kun pitää laskea. Ap
Tyhmin piha-/ sisäpeli on pingis! Pelasin kaverin kanssa ja kuulemma olin todella surkea, vaikka en kyllä edes tiennyt, mitä tein väärin. Sain hänen syötöistään useimmiten lyötyä pallon hänen puolelleen ja hän taas ei saanut sitä minun puolelle. Silti kuulemma tein jotakin väärin. En vaan tiedä, mitä.
Mölkky on kiva peli, mutta meni vähän maku, kun kuulemma Mölkkyä valmistavat pitkäaikaistyöttömät pajalla ilman palkkaa "kuntouttavana" työtoimintana.