Miten tupakointikielto on vaikuttanut työpaikallasi?
Hoituuko työt tehokkaammin? Onko työilmapiiri paremp?
Kommentit (28)
Mielenkiintoista... täysin turha kielto joka on olemassa vain teoriassa.
Ei mitenkään koska poltan sähkötupakkaa nyt töissä.
Miksi alapeukku?
Eikö saa kyseenalaista savuttoman työpaikan etuja?
Itse en ain ymmärrä miten paljon se voi parantaa tehokkuutta jos joku kahvi/lounastauollaan istuu kahvipöydässä perseellään sen sijaan että käy ulkona tupakalla.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:02"]
Miksi alapeukku?
Itse en ain ymmärrä miten paljon se voi parantaa tehokkuutta jos joku kahvi/lounastauollaan istuu kahvipöydässä perseellään sen sijaan että käy ulkona tupakalla.
[/quote]
Tupakalla ravataan kerran tunnissa ja useamminkin, kahvi/ruokataukoja ei ole yhtä tiuhaan. Tietty kaikissa työpaikoissa ei voi käydä tupakalla aina kun haluaa, mutta jossain kyllä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:12"]
Miksi alapeukku?
[/quote]
Tupakalla ravataan kerran tunnissa ja useamminkin, kahvi/ruokataukoja ei ole yhtä tiuhaan. Tietty kaikissa työpaikoissa ei voi käydä tupakalla aina kun haluaa, mutta jossain kyllä.
[/quote] Onko sitten ehdoton tupakointikielto parantanut tehokkuutta?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:12"]
Miksi alapeukku?
[/quote]
[/quote] Onko sitten ehdoton tupakointikielto parantanut tehokkuutta?
[/quote]
En tiedä koska meillä saa polttaa työpaikalla ja tarkoitan kirjaimellisesti työpaikalla, ei tarvitse mennä mihinkään tupakalle vaan voi tehdä töitä tupakka huulessa.
Ei mitenkään, esimiehiltä on lupa käydä takaovella tupakalla. Mutta ei meillä kiireen alla tupakoimassa kyllä käydäkkään
Vaikuttaa niin, että tupakoitsijat leimaavat itsensä ulos kun menevät tupakalle, ja ovat sitten vastaavasti kauemmin töissä.