Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lapsen saanut lapseton sanoo näin, kun onnittelee vauvasta..?

Vierailija
08.06.2014 |

Tuttuni jonka kanssa olin ennen enemmän ystävä on saanut vauvan pitkän yrityksen tuloksena. En tiedä onko lapsi saatu hoidoilla vai luomuyllärinä, ainakin hän on ollut hoidoissa miehensä kanssa.

Näimme pitkästä aikaa ja kun onnittelin vauvasta, niin tämä lapseton synkistyi ja sanoi: "Tiedän kyllä mitä saatat ajatella. Saat sä sanoa sen ihan suoraan, tai siis. Ymmärrän kyllä, jos sä ajattelet ettei mun olis kuulunut saada lapsia. Ei siinä mitään, en loukkaannu tai mitään. Mulle oli tärkeää vaan saada yrittää ja en enää osaa kuvitellakaan etten olis saanut X:ää (lapsen nimi)"

Mitä tuollainen sitten tarkoittaa? Kuka nyt sanoo lapsettomalle kun hän on saanut lapsen ensimmäisenä että sun ei olis kuulunut saada lapsia, vaikka ajattelisikin niin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes ajattelisi niin?

Vierailija
2/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaan sanoo että hänelle on ok, ettet hyväksy lapsettomuushoitoja. Ja että hänelle on ok että ajattelet ettei niitä lapsia ole tarkoitettu tulevan, jos ei niitä kuulu. Mutta haluaa olla ystävä silti. Mitä nariset? Ei kaikkien omien henk.koht mielipiteiden tarvitse ystävyyteen vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kenenkään ei tarvi selitellä mitenkään lapsiaan. Ei oo kenenkään omaa ansiota, että saa lapsia, eikä kenenkään lapsettomuuteen liene syynä sellainen, jolla on lapsi/a.

Vierailija
4/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonihuuruinen marttyyri. Mistä on edes saanut päähänsä, että olisit sitä mieltä, ettei hänen kuuluisi lasta saada. 

Vierailija
5/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vaan reilu ja rehellinen keskustelun avaus. Kaikkia ystävän tekoja ei tarvitse hyväksyä, eikä kaikesta voi ajatella samalla tavalla. mutta tosiystävät ovat toistensa tukena aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi