Lue keskustelun säännöt.
Olen liian laiha :(
08.06.2014 |
Rankka vuosi takana.. Ruokahalu mennyt melkein kokonaan pois. Sellanen 15kg tippunut. reilu 5kg olisi kiva saada takaisin. Millä saa painpn nousemaan terveellisesti? Js ruokahalun kasvamaan. Kuntokin mennyt alas päin...Tällä hetkellä ruokavalio koostuu, maustamattomasta jogurtista, silloin tällöin leipää ja kananmuna, ja jotain papusoppaa. oon ennen kuitenkin ollut kaikki ruokainen.. Jotain vihreetä joskus harvoin. Lämminkuppi keitto menee lusikoimalla alas just just..
Alan näyttää aika karmeelta :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lisää kaikkea vähäsen alkuun; rasvaa, proteiinia ja hiilihydraatteja. Mikäli ruokahalusi on todella huono, niin suosi kaikkea todella kaloripitoista ruokaa. Terveellisesti itsensä lihottaminen on oikeasti aika hankalaa, koska alkuun sinun pitäisi ajatella niin että kaikki ruoka on hyväksi, ja sitten pikkuhiljaa miettiä enemmän mitä syöt.
Onko sinulla nyt lainkaan ruokahalua? jos ei, niin olisiko rankemman liikunnan harrastaminen jotain, että ruokahalua kasvaisi. Jos kävisit esimerkiksi kuntosalilla ihan oikeian treeniohjelman kanssa, ja söisit plussakkaloreilla niin saisit sekä lihasta että läskiä! Jos jokin traaginen tapahtuma on vienyt ruokahalusi, niin alkuun pitäisi hoitaa itse syy pois, eli mennä juttelemaan omasta olosta ja ongelmiasta ammattiauttajille.