Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäön vanki

Vierailija
08.06.2014 |

Koen olevani ulkonäön vanki. Ihmiset eivät uskalla lähestyi minua, eivät jutella niitä näitä ja jään aina uusissa tilanteissa ulkopuoliseksi. Tiedän kuitenkin olevan pidetty ihminen, sillä vanhoja ystäviä minulla on.

Olen tullut tulokseen, että olen liian huoliteltu, liian kaunis ja tyylikäs. En voi tyylilleni mitään. Kasvon piirteet olen saanut geeneistä vanhemmiltani.

Miksi kauniita ihmisiä syrjitään niin helposti?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia asiasta?

Vierailija
2/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet siis todennäköisesti pakkeloinut itsesi niin että kaikki pelkäävät puhua sulle siksi, että kun avaat suusi niin naamasi murenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 11:29"]Sä olet siis todennäköisesti pakkeloinut itsesi niin että kaikki pelkäävät puhua sulle siksi, että kun avaat suusi niin naamasi murenee.

[/quote]

Asia ei ole näin. Miksi kauneutta pelätään?

Vierailija
4/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä vaan olet surkea trolli.

Vierailija
5/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla tyypillisin naistyyppi on ruma ja tyhmä. Oma rumuus ja mitäänsanomattomuus aiheuttaa kateutta ja katkeruutta, jonka takia nämä rumat mammat eivät voi sietää aloitusviestin tekijää.

Vierailija
6/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:44"]ei syrjiminen riipu koskaan ulkonäöstä. piste. suosittuja, pidettyjä ja helposti lähestyttäviä ihmisiä tiedän niin kauniita, rumia, pitkiä, lyhyitä, lihavia kuin laihoja. sussa on jotain vikaa, eikä kauneutes liity asiaan.

[/quote]

Jos on huono itsetunto ei ehkä halua kaveerata upeamman kanssa, siinähän näyttää itse entistä rumemmalta vieressä.

Vierailija
8/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 12:58"]

Av:lla tyypillisin naistyyppi on ruma ja tyhmä. Oma rumuus ja mitäänsanomattomuus aiheuttaa kateutta ja katkeruutta, jonka takia nämä rumat mammat eivät voi sietää aloitusviestin tekijää.

[/quote]

Täällä Ap. Ihmettelinkin saamiani vastauksia ja alapeukkuja. Koen asian usein häiritseväksi ja uusissa tilanteissa ihmisten kylmyys minua kohtaan on turhauttavaa ja saa minut vetäytymään sosiaalisista tilanteista. Itseäni ja ulkonäköäni en haluaisi muuttaa, siksi ennakkoluulot ovat kamalia.

Vierailija
9/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat epäilyttävän paljon tuntemaltani ihmiseltä.

Vierailija
10/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia syrjitään, kauniita syrjitään, läskejä syrjitään, laihoja syrjitään... c'est la vie.

Vierailija
11/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei syrjiminen riipu koskaan ulkonäöstä. piste. suosittuja, pidettyjä ja helposti lähestyttäviä ihmisiä tiedän niin kauniita, rumia, pitkiä, lyhyitä, lihavia kuin laihoja. sussa on jotain vikaa, eikä kauneutes liity asiaan.

Vierailija
12/16 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä, niin miehet kuin naiset, on tavallisen näköisiä. Tavalliset kehuvat tavallisia kauniiksi. On "kauniita" ja kauniita. Suurin osa "kauniita" on laitettuja. Poikkeuksellisen kauniita on vähän. "Kauniista" ei tule kaunista vaikka tekisi mitä. Oikeasti kaunista usein aristellaan ja kartellaan.

Vierailija
13/16 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tätä samaa on huomannut.

Vierailija
14/16 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on Junttila.

Kunpa tutustuisit oman tasoisiisi ihmisiin, niin tuota

ongelmaa ei olisi. Ulkomailla voisi olla helpompaa.

Jos olet kauniiden ihmisten joukossa, kukaan ei ihmettele eikä syrji sinua.

Vierailija
15/16 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia syrjitään kaikkialla.

Kauniita pelätään, saatetaan syrjiäkin, johtuu kateudesta.

Vierailija
16/16 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia syrjitään kaikkialla.

Kauniita pelätään, saatetaan syrjiäkin, johtuu kateudesta.

Taitaa valitettavasti olla noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi