Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joka aamu herätys kuuden jälkee. Ei JAKSA!! :, (

Vierailija
08.06.2014 |

Vuosikausia samaa. Lapset herättää aamuisin. Töissä saattaa mennä lähemmäs puoltayötä. Tarviin unta!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku peltorit päässä :D

Vierailija
2/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan noi ajat, oli kamalaa. Jaksamista! Tulpat korviin jos taloudessa on toinenkin aikuinen.

Nyt teini tuolla kuorsaa ja minä olen ollut hereillä pari tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä auta mikää ku 2v huutaa kurkkusuorsna vieressä häkkisängyssä,koska haluaa kanssa leikkimään

Ap

Vierailija
4/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä auta mikää ku 2v huutaa kurkkusuorsna vieressä häkkisängyssä,koska haluaa kanssa leikkimään

Ap

Vierailija
5/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä taas mukuloiden lisäks raivoaa yöllä mies!! Lähtee järki sen kanssa. On niin aikuinen että huutaa väsymystään. Tanan kakara.

Vierailija
6/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ainakin ne ovat sun omat lapset kun herättää. Meidän perheen herättää naapurit lapset joka helvatan aamu viimeistään kuudelta.

Vierailija
7/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä toinen vanhempi? Eikö hän voisi välillä herätä? Näin tehdään meillä.kuopus herää aina kuuden jälkeen, me aikuiset heräilemme viikonloppuisin vuorotellen.

Vierailija
8/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma, jos herätys kuuden jälkeen? Vaikka vasta klo 8.00? Meillä herätys on 5.15 ihan joka aamu 7 päivänä viikossa.

Vierailija
9/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden jälkeen? Olisit tyytyväinen, itse herään arkiaamuisin klo 04.30 ja nukkumaan ei ennen yhtätoista pääse.

Vierailija
10/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sama homma viimeistään klo6 alkaa älämölö.

Vierailija
11/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meinasin samaa mitä pari vastaajaa edellä, olis luksusta saada nukkua sinne kuuten asti edes, mutta joka aamu herätys neljältä tai viideltä.

Vierailija
12/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo onnellinen, jos sut herätetään vasta kuuden jälkeen. Omat pikkusisarukseni, olen siis teini, herättävät minut lomalla siinä kuuden maissa ja yks saattaa meluta jonnekkin aamukolmeen asti. Yritä siinä sit nukkua. Kouluarkena pitää herätä neljän jälkeen vain sen vuoksi, että kerkeäisin kouluun.

Vierailija
13/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei halua herätä koska arkisin herää viiden jälkeen.

Vierailija
14/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa niiden vekaroiden päiväunet jos noin häiritsee. Ja jos yhtään lohduttaa, niin teini-iässä ne nukkuu vaikka kellon ympäri.

Vierailija
15/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ihan oikeasti ajatellut tippaakaan lasten unia lapsia haaveillessani. Ei mulla ollut mitään käryä miten ne nukkuu. Itse oon aina nukkunu pitkään. Kuvittelin  sen kai olevan normia.

ap

Vierailija
16/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa hyviä nukkumaan ja kaikista kolmesta lapsista tuli samanlaisia :D

Vierailija
17/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärit pois ja lapset myöhemmin nukkumaan. Meillä 5v herää klo n. 6 tai aikaisemmin jos vie ennen 9 nukkumaan. 3v riittää 9h yöunet ja joskus ottaa tunnin päikkärit. Nykyään lapset heräilee 7 molemmin puolin.

Vierailija
18/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, edellisessä työpaikassa olin usein iltavuorossa ja pääsin nukkumaan klo 23-24. Aamulla piti herätä 4.30 taas töihin matkojen takia. Lapsia ei kylläkään ole

Vierailija
19/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki muut 3lasta nukkua vähintään yhdeksään,mut 2 herää joka v*tun aamu 5-6aikaan :( Sitte kiljuu,räpsyttelee valoja ym..ei muut lapset oo tuommosia ollu..tai Sitte vääntää paskat alle 5min siittä ku jeränny ja vaatii heti pesemään..

ei saa edes rauhassa herätä:( ollaan kaikki yritetty..jopa valvotettu kahteentoista,,virikkeitä.ilman, kaikki mahdollinen eikä mikään auta

Vierailija
20/22 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva herää kans kuudelta, keskimmäinen 8 aikaa ja esikoinen kympiltä :D joka aamu... Ja kaikki menee suunnilleen samaan aikaa nukkumaan, yleensä vauva viimeisenä kun pitää olla hiljaista että rauhoittuu. Kyllä alkaa oma jaksaminen olla finaalissa kun yötkin pitää valvoa. Meillä on näköjään hyvin vähä uninen puolivuotias! Esikko aina nukkunut 11-13h yöunia ja keskimmäinen taas ollu semmonen perusnukkuja, noin 10h yössä ja heräillyt 8-10 aikaan aina mutta nyt tää nuorimmainen on tämmönen kiva aamuvirkku mitä en oo ite ikinä ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän