Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuli vain ammattivalittaja

Vierailija
01.01.2021 |

Kai se oli Luojan tahto ettei antanut mun pärjätä missään opiskeluissa. T. Ammattivalittaja

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, on meitä muitakin jotka ei pärjänny.

Vierailija
2/12 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt paljon lahjakkuutta viime aikoina. Tai sitä, miksi toisille on annettu isommalla kauhalla ja toisille kauhakuormaajalle – ja joillekin sitten kummilusikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenit ovat aiheuttaneet viime aikoina poikkeuksellisen paljon turhautumista, hetkittäin jopa niin paljon että olen miettinyt Nanojen lyömistä tiskiin. En vain ollenkaan pidä siitä tunteesta, että olen jatkuvasti huono.

Vierailija
4/12 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko jatkaa ammattivalittamista sitten ensi kuussakin?

Vierailija
5/12 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta tiedän, että osa sapetuksesta johtuu siitä, että en vain ole kovin lahjakas.

Vierailija
6/12 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenit ovat aiheuttaneet viime aikoina poikkeuksellisen paljon turhautumista, hetkittäin jopa niin paljon että olen miettinyt Nanojen lyömistä tiskiin. En vain ollenkaan pidä siitä tunteesta, että olen jatkuvasti huono.

Nanojen?

Vierailija
8/12 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nanojen?

Reebok CrossFit Nano 6.0 -Kengät

Vierailija
9/12 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat eivät ole poikkeuksellisen lahjakkaita, mutta eihän se tavallista pärjäämistä estä. Oletko niitä jotka olivat aina hyviä kaikessa, mutta aikuisena kaikki tökki? Psyyke?

Vierailija
10/12 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjattomat harjoittelee (turhaan?)

Vierailija
11/12 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, että lahjatonkin pääsee kovan harjoittelun avulla pitkälle – eikä pelkällä lahjakkuudella pääse maaliin silläkään. Olen päättänyt olla lannistumatta vaikeuksista huolimatta.

Vierailija
12/12 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tärkeä lapsellesi, ajattele niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän