Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joskus toivon, että sosiaalinen media kuolisi jostain syystä ja voitaisiin palata vanhaan aikaan.

Vierailija
01.01.2021 |

Aikaan, jolloin ihmiset katsoivat toisiaan silmiin puhuessaan eivätkä koko ajan näpräilleet kännykkäänsä. Silloin käytiin myös kylässä ja sukuloimassa.

Mun yhteys lähimain kaikkiin ihmisiin on katkennut tai katkeamassa. Mukaan lukien perheenjäsenet. Tämä siitä syystä, etten itse viihdy somessa. Niinpä katselen perheenjäseniä, jotka pää eteenpäin repsahtaneena selaavat kännykällä mitä milloinkin. Mikään kunnollinen yhdessä tekeminen tai harrastaminen tai juhliminen ei enää kiinnosta.

Mielestäni tämä on murheellista.

Ja ennen kuin kukaan muu ehtii, kirjoitan tähän itse sen todennäköisimmän vastauksen: kyllä kyllä, olen niin tylsä/raskas/tyhmä ihminen, ettei kukaan jaksa olla kanssani, ei siis johdu somesta vaan siitä, että olen luuseri.

Nyt kun tuo on saatu pois alta, niin kokeeko kukaan muu samoin tässä some-asiassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ihan samoin. Some ahdistaa mua, yritin siellä hetken aikaa olla, mutta tuli vaan paha mieli ja olo. Ja koska en siellä ole, ei kukaan enää pidä yhteyttä.

Vierailija
2/4 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voisi tosiaan olle helpompaa, kun ei tarvitsisi enää olla missään tekemisissä tätiensä, setiensä, serkkujensa eikä varsinkaan serkkujensa lasten kanssa. Niin eikä yhdenkään koulukaverin eikä entisen työkaverin kanssa. Olisi vain se oma ydinperhe, omat vanhemmat ja sisarukset  sekä pari kaveria. Mulla on mennyt tänäänkin pari tuntia siihen, että olen viestitellyt sukulaisteni kanssa. Kummitädilleni, joka on jo 89-vuotias, olen tänäänkin laittanut jo monta viestiä. Ilman somea emme olisi varmaan pitäneet yhteyttä enää pariin vuosikymmeneen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä koen, että haluan viettää aikaa vain niiden kanssa, jotka ovat siinä tapaamisessa läsnä, eivätkä somessa.

Toivottavasti löydät uutta parempaa seuraa!

Vierailija
4/4 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Toivoa saa tietenkin, mutta niin ei enää käy.