Onko miehen pakko valehdella?
Jos on kokematon. Onko pakko esittää, että on harrastanut seksiä ja kelvannut naisille?
Olen lukenut miljoonittain juttuja siitä miten on outoa olla sen ja sen ikäisenä kokematon, ja miten ei kiinnosta alkaa opettamaan ketään tumpeloa.
Minä esimerkiksi olen varmastikin jo sen ikäinen, että herättää kummastusta naisessa jos kertoisin suoraan hänelle, että en ole nähnyt alastomia naisia kuin internetissä, saati, että olisi jotain kokemusta seksistä. Olen kuitenkin sen verran rehellinen ihminen, että tuntuisi hirmu väärältä valehdella asiasta itselleen tärkeälle ihmiselle. Tuntuu aina nytkin vaikealta valehdella jos joku sattuu kysymään onko ollut naisia. En edes tiedä uskooko kukaan minun valheitani, mutat helpommalla siinä pääsee kuin, että myöntäisi olevansa 27-vuotias "neitsyt" tai miksikä sitä miestä nyt sitten kutsutaankaan jos ei ole seksiä harrastanut. Mieli kyllä tekisi aina vaan sanoa, että ei ole ollut naisia, ja tuskin tulee olemaankaan, mutta en vaan kestäisi sitä ihmettelyä ja asiaan palaamista. Puhumattakaan niistä monista minua vanhemmista miehistä, jotka ovat samassa veneessä.
Toisaalta taas pelottaisi myöntää naiselle, että on poikuus tallella, koska se asia tuskin jäisi ainoastaan sen naisen tietoon. Sitten taas on sekin puoli, että jos valehtelee niin miten suurella todennäköisyydellä pystyy "suoriutumaan" niin hyvin, että ei jää valheestaan ja osaamattomuudestaan kiinni? En usko, että saisin erektiota moisessa tilanteessa. Onko sellaisia ihmisiä edes olemassa, jotka hyväksyisivät kokemattomuuden, eivätkä ainakaan levittäisi tietoa eteenpäin? Onko miehen joko valehdeltava vaiko hankittava kokemuksensa sieltä maksullisten puolelta? Miehiä kun jostain syystä arvotetaan niin paljon sen perusteella onko päässyt naisten kanssa puuhaamaan.
Terveisin Naispelko27
Kommentit (13)
Missä muka ketään kiinnostaa tai tulee millään tavalla esille onko ollut naisia? Tuo puheenaihehan loppui joskus siinä 20 vuoden kieppeillä. Ehkä jo vähän ennen.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat pelkkää seksiä niin ehkä kannattaa valehdella jos taas rakastavan parisuhteen niin kerro totuus.
Mutta onko mahdollista saada rakastavaa parisuhdetta jos on kokematon? Siitäkin olen lukenut miten naiset koeajavat miehiä, ja pistävät sitten tylysti vaihtoon jos on huono. Ainahan voi todeta, että sellainen ei ole hyvä nainen, joka jättää moisen asian vuoksi, mutta eipä tällaisilla heikosti kelpaavilla miehillä ole kauheasti varaa alkaa nirsoilemaan jos kumppanin tahtovat. Täydellisyyttä kun on ihan turha vaatia kun ei itsekään sitä ole.
Terveisin Naispelko27
Minun kokemukseni mukaan suuri osa miehistä suurentelee saavutuksiaan naisten parissa. En usko, että kukaan nainen ottaa täysin tosissaan rakastajan taidoillaan rehentelevää miestä. Ja jos uskoisikin, että on kokemusta monen naisen kanssa olemisesta, niin sitten herää epäilys, että mikä miehessä on vikana, kun ei kenellekään ole kelvannut pitempään suhteeseen.
Jos olet päässyt jonkun naisen kanssa niin pitkälle, että olette jo aloittelemassa sänkypuuhia, niin sitten on mielestäni ihan turvallista ottaa esille oma kokemattomuutensa. Harva nainen siinä vaiheessa näyttää ovea tuollaisesta syystä.
Enkä näe mitään syytä, miksi ainakaan sinun kannattaisi ottaa esille seksuaalihistoriaasi ennen kuin olette etenemässä intiimeihin asioihin. Koska yleensä miehet ottavat sen esille tapailun alkuvaiheessa vain rehennelläkseen eikä siitä saa naisten parissa mitään pointseja (ks. ensimmäinen kappale).
Jos taas yrität pokata miehiä, niin sitten voit alkaa iskeä tarinaa seksisankaruudestasi. Miehiä kiinnostavat selkeän numeraalisesti mitattavissa olevat saavutukset (kuten seksikumppanien määrä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat pelkkää seksiä niin ehkä kannattaa valehdella jos taas rakastavan parisuhteen niin kerro totuus.
Mutta onko mahdollista saada rakastavaa parisuhdetta jos on kokematon? Siitäkin olen lukenut miten naiset koeajavat miehiä, ja pistävät sitten tylysti vaihtoon jos on huono. Ainahan voi todeta, että sellainen ei ole hyvä nainen, joka jättää moisen asian vuoksi, mutta eipä tällaisilla heikosti kelpaavilla miehillä ole kauheasti varaa alkaa nirsoilemaan jos kumppanin tahtovat. Täydellisyyttä kun on ihan turha vaatia kun ei itsekään sitä ole.
Terveisin Naispelko27
On eri asia, onko taitamaton kokemattomuuttaan, vai onko huono ns. huippuunsa kehittyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko27
On eri asia, onko taitamaton kokemattomuuttaan, vai onko huono ns. huippuunsa kehittyneenä.
Niin on. Se on eri asia olla sellainen mies, joka ei ole kellekään kelvannut, tai sitten olla sellainen mies joka ei millään opi. Ei kauhean mairittelevia meriittejä kumpikaan, mutta kumpiko on pienempi paha. Ainahan voi vedota siihen, että ei ole tullut sitä oikeaa vastaan, mutta uskooko siihen kukaan enää nykypäivänä kun seksi on niin isossa osassa.
Terveisin Naispelko27
Kokemattomuutta tuskin kannattaa tuoda heti esille. Sitten kun tulee niin läheiseksi, että tulee aika seksille, niin siinä vaiheessa keskustelu on ihan ok. Toki jos haluaa yhden illan suhteen, niin kannattaa olla ihan hiljaa. Muttet vaikuta sellaista etsivän.
Kukaan hyväsydäminen ja ymmärtäväinen nainen ei anna suhteen kaatua moiseen.. Itse olisin otettu ollessani se ensimmäinen nainen, olisi sitten kyseessä minkä ikäinen tahansa. Eli ei ainakaa itselle oo merkinnyt mitään, ehkä enempiki haitannu jos on "kokenut" sillä saralla..
Tosin itsekinv tarkoituksella ihan säästin itseäni sille oikealle ja en oo katunut. Kuitenkin kerroin rehellisesti kokemattomuudesta ja ei siitä koitunut mitään ongelmia.
älä tuhlaa itseäsi minkää maksullisen seksin kautta, kyllä se oikea nainen ymmärtää ja jos joku ei ymmärrä niin älä huoli semmoista.
Parasta on oppia kaikki "ne" taidot oikeasti rakastavan henkilön kanssa, jolle se seksi ei oo mikään pääasia. Varmasti sitä oppii tekemään mistä toinen tykkää. Kaikki ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko27
Niin on. Se on eri asia olla sellainen mies, joka ei ole kellekään kelvannut, tai sitten olla sellainen mies joka ei millään opi. Ei kauhean mairittelevia meriittejä kumpikaan, mutta kumpiko on pienempi paha. Ainahan voi vedota siihen, että ei ole tullut sitä oikeaa vastaan, mutta uskooko siihen kukaan enää nykypäivänä kun seksi on niin isossa osassa.
Terveisin Naispelko27
Kyllä siihen uskoo. Moni nainen on samassa tilanteessa. Itse asiassa naisten väliset suhteet ovat viime vuosina lisääntyneet osin sen takia kun sopivaa miestä ei vain ole löytynyt.
Siihen tarvitaan kuitenkin aina onnea, että löytää hyvän kumppanin. Toki myös omalla käytöksellään voi ns. auttaa kohtaloa (on siisti, kohtelias, ei odota että joku tulee kotoa hakemaan jne.), mutta viime kädessä kyse on kuitenkin siitä, onko onnea vai ei. Ei se ole pelkästään itsestä kiinni.
Mutta jos joku on lukuisista seksikerroista huolimatta edelleen huono tai piittaamaton kumppanista, niin sitten on kyllä vain ja ainoastaan peiliin katsomisen paikka.
Maksullinen seksi on tosiaan ehdoton turn-off monelle naiselle. Siihen liittyy aina hyväksikäyttö/ihmiskauppaepäily ja toisen ihmisen kohtelu kertakäyttöesineenä.
Ja jos rupeat asiasta valehtelemaan, niin luultavasti jäät kuitenkin jossain vaiheessa kiinni tai sitten sotkeudut valheiden verkkoon niin pahasti, että asiat menevät kovin vaikeiksi. Ja jos pitkällisen valehtelun ja harhaanjohtamisen jälkeen jäät kiinni, niin sitten luottamus saa pahan kolauksen.
Parempi pysytellä erossa sellaisesta. Et loppupeleissä voi voittaa mitään (muuta kuin korkeintaan hetkellisen tyydytyksen), mutta hävitä kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko27
No tähän on vähän vaikea vastata kun on niin erilaisia ihmisiä. Itse olen taas neitsyt ja vierastan enemmänkin kokeneita miehiä joten näkökulmani on erilainen kuin ehkä kenties kokeneemman naisen.
Mutta kyllähän parisuhteen pitää perustua keskinäiseen luottamukseen eikä hyvin ala jos valehtelee itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomuutta tuskin kannattaa tuoda heti esille. Sitten kun tulee niin läheiseksi, että tulee aika seksille, niin siinä vaiheessa keskustelu on ihan ok. Toki jos haluaa yhden illan suhteen, niin kannattaa olla ihan hiljaa. Muttet vaikuta sellaista etsivän.
No jotensakin noin sen ajattelin menevän. En varmaan ihan ensimmäisellä tapaamisella menisi töksäyttämään etten ole pannu (hehheh, hauska astia-vitsi). Ei tosiaan ensimmäisenä ole mikään yhdenillan suhde mielessä, mutta pakko sekin on todeta, että voisi olla minulle jopa jo jollain tavalla vapauttava kokemus sekin. Saisipa edes hetken verran kokea olevansa haluttu. Ja hyvällä tuurilla ei tarvitse edes nähdä koko naista jos homma menee pieleen.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes mietit tuollaista? Et tule koskaan pääsemään lähempään kanssakäymiseen naisen kanssa.
Voihan niitä asioita miettiä vaikkei pääsisikään kanssakäymiseen. Olen minä joskus miettinyt mitä tekisin loton päävoitolla, vaikka en edes harrasta uhkapelejä.
Ja mistä senkin tietää vaikka jonain päivänä erehdyn lottoamaan ja voitan pääpotin, samalla alkaa sitten niitä onnenonkijoitakin rynnimään 90cm leveään lemmenpetiini.
Kaikkeen kannattaa varautua.
Terveisin Naispelko27