Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tieto ravinnosta

Vierailija
08.06.2014 |

Muutaman vuoden olen tätäkin palstaa seurannut. Ja huomannut kuinka pihalla äidit ovat lasten ravinnosta. Neuvolan ohjeilla mennään kyseenalasitamatta mitään. Jos lapset voivat huonosti, haetaan lääkäriltä diagnoosi ja sitten mennään taas sen turvin eteenpäin.

Itse ei tarvitse panostaa mihinkään kun lääkäri on antanut diagnoosin.

Kun eihän meidän Matti tarvitse mitään kun sillä on sairaus.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:11"]

Muutaman vuoden olen tätäkin palstaa seurannut. Ja huomannut kuinka pihalla äidit ovat lasten ravinnosta. Neuvolan ohjeilla mennään kyseenalasitamatta mitään. Jos lapset voivat huonosti, haetaan lääkäriltä diagnoosi ja sitten mennään taas sen turvin eteenpäin.

Itse ei tarvitse panostaa mihinkään kun lääkäri on antanut diagnoosin.

Kun eihän meidän Matti tarvitse mitään kun sillä on sairaus.

[/quote]

No just. Tästäkin on sitten ties kuinka monta eri koulukuntaa. On karppaajia, joiden mielestä se on terveellistä, ja on mm. vegaaneja, jotka uskovat eläinperäisten tuotteiden haitallisuuteen ja mm. maitotuotteiden karsinogeenisyyteen jne. 

Itsehän kuulun tuohon vegaaniryhmään :D. Meillä on siis luettu Kiina-tutkimus ja muut vastaavat huolella. Meidän perheessä siis ei mennä neuvolan ohjeiden mukaisesti, mutta täytyy sanoa, että 15 vuoden tutkimisen jälkeen osaan todennäköisesti koostaa terveellisemmän ravinnon lapsillemme, kuin terveydenhoitaja... Lapsemme, emmekä me, siis ole täysvegaaneja, vaan syömme pääasiassa vegaaniruokavalion (luomua, ilman prosessoituja ruokia) mukaisesti, mutta lisäämme eläinperäisiä tuotteita välillä mukaan. Mummolassa yms lapset syövät, mitä tarjotaan.

Eli minkä mukaan mielestäsi ihmisten tulisi elää? Karppaushan on nyt kovasti muodissa... Kukaan tuskin suosittelee syömään prosessoituja ruokia, valkoisia jauhoja tai sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla