Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla tapaamillani homoilla on tällainen tapa?

Vierailija
08.06.2014 |

Ja olen tavannut heitä paljon, joten lienee yleinen tapa, eli ylikorostaa sitä seksuaalipuolta. Tyyliin: "Kävin tänään yhden homokaverini kanssa kahvilla, sitten menin töihin." Miksei voi sanoa vaan, että kävi kaverin kanssa kahvilla? Mitä se homoliite siinä tekee? Tai tyyliin: "Yksi minun heterokaveri sanoi kerran, ettei juo kahvia, koska se närästää." Taas, miksi heterokaveri, eikä pelkkä kaveri?

Missä vaiheessa oikeesti se on tullut keskeiseksi asiaksi, mitä ihminen touhuaa makkarissaan ja kenen kanssa? Jos sun kaveri Pertti panee Panua, niin pankoon. Mitä se mulle kuuluu? Jos sun kaveri Erkki panee Erjaa niin pankoon. Ei sekään kuulu mulle. Eiks nää seksitittelit vois oikeesti jo pikkuhiljaa jättää taka-alalle?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne montaa homoa, mutta nämä tuntemani eivät koskaan puhu noin.

Vierailija
2/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toinen minkä vois jättää taka-alalle on kaikki sellaiset kuin työkaveri tai opiskelukaveri tai mammakerhokaveri tai lapsuudenystävä tai tai. Itse asiassa myös sana kaveri alkaa ärsyttää, joten mun mielestä saa käyttää vain sanamuotoa mun k.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kummasti mulle sitten sattunut. En valkkaa kavereita sen perusteella, mitä tai ketä panevat. Ne on mulle vaan kavereita. Yleensä suuntautuminen käy sitten ilmi tällasen ihme korostamisen kautta. Mut nyt kun aloin miettimään, niin kyllä tuohon muutama heterokin on sortunut. En ymmärrä sitä millään perusteella.

Vierailija
4/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä munkaan homokaverit noin puhu :D

Vierailija
5/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:51"]Jaa, kummasti mulle sitten sattunut. En valkkaa kavereita sen perusteella, mitä tai ketä panevat. Ne on mulle vaan kavereita. Yleensä suuntautuminen käy sitten ilmi tällasen ihme korostamisen kautta. Mut nyt kun aloin miettimään, niin kyllä tuohon muutama heterokin on sortunut. En ymmärrä sitä millään perusteella.

[/quote] tämä siis ap: vastaus kakkoselle

Vierailija
6/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:51"]No eipä munkaan homokaverit noin puhu :D

[/quote] Camoon hei! Munkaan "homokaverit" :D tämä on just sitä mitä ap varmaan tarkoitti

Vierailija
7/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:51"]No eipä munkaan homokaverit noin puhu :D

[/quote] Camoon hei! Munkaan "homokaverit" :D tämä on just sitä mitä ap varmaan tarkoitti

[/quote]

No hei Einstein, mietipäs nyt uudestaan :D

Vierailija
8/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiriini kuuluu toistakymmentä homoseksuaalia, mutta en ole kiinnittänyt huomiota tällaiseen tapaan. Kuulostaa jopa oudolta.

Vierailija
9/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttäytynyt noin, enkä tunne ketään, joka käyttäytyisi noin.

Homo

Vierailija
10/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt herää siis kysymys, että miksi minä olen tavannut tällaisia ja paljon? Asun keskisuuressa kaupungissa Suomessa ja kohdannut tällaista hyvin paljon. Suomen mittakaavassa jo tässä ketjussa on ihminen, joka tuntee jonkun, joka tuntee jonkun, joka tuntee jonkun, joka tuntee minut. Eli piirit on pienet. Epäilen siis, että tuo toiminta on jo niin arkipäiväistynyt, että tuollaista tapaa käytetään huomaamatta, tai sitten porukka ei myönnä, että on sortunut moiseen. Ap

Vierailija
11/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä homoutta ajatella rakkauden kautta eikä vain seksin kautta. Jos joku nainen sanoo olleensa kahvilla jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa, ei ekana tule seksi mieleen.

Vierailija
12/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, jos joku sanoo homo, niin ajatteletteko heti homoseksiä? Homosuhdekaan ei tuo minulle mitään mielikuvia seksistä, vaan ruuanlaitosta ja pyykinpesusta. Sanon kyllä olleeni tyttökaverin kanssa kahvilla.

Vierailija
13/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:47"]

En tunne montaa homoa, mutta nämä tuntemani eivät koskaan puhu noin.

[/quote]

sama, pari homokaveria ei koskaan puhu noin

Vierailija
14/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 02:09"]Tosiaan, jos joku sanoo homo, niin ajatteletteko heti homoseksiä? Homosuhdekaan ei tuo minulle mitään mielikuvia seksistä, vaan ruuanlaitosta ja pyykinpesusta. Sanon kyllä olleeni tyttökaverin kanssa kahvilla.

[/quote] Homous viittaa nimenomaan ihmisen seksuaaliseen suuntautumiseen. Sanasta parisuhde tulee mieleen neutraalimmin kahden ihmisen yhteiselo ja nuo mainitsemasi arkiasskareet. Homo sanallas tarkoitetaan, että ihminen on kiinnostunut seksuaalisessa mielessä samastas sukupuolesta ja se pitäisi olla yksityisasia. Samoin, kuin heteroiden seksiasiat ja toteuttamistavat.

Vierailija
15/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 02:05"]Voihan sitä homoutta ajatella rakkauden kautta eikä vain seksin kautta. Jos joku nainen sanoo olleensa kahvilla jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa, ei ekana tule seksi mieleen.

[/quote] Tulee.

Vierailija
16/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut. Seksuaalisuus mainitaan silloin kun se on olennaista. Tyyliin jos on tärkeää painottaa että jonkun ihmisen mielipide ei liity siihen että hän on homoseksuaali niin saatetaan sanoa: "Ihan heterokaverinikin mielestä asia X on näin". Muutenkaan ainakaan minun homokavereiden kesken ei mitkään asiat oikeastaan toistu. Osasta ei varmaan ap:kaan millään osaisi arvata että Pertti paneekin Panua tai Erja Arjaa.

Vierailija
17/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaako joku sitten arvuutella, että miksi mun omalle kohdalle on sattunut tällaista havainnointia aivan silmiinpistävän paljon? Ap

Vierailija
18/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en osaa ajatella homojen seksiä, kun puhutaan homoista. Sorry vaan. 

Vierailija
19/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 02:36"]Edelleenkään en osaa ajatella homojen seksiä, kun puhutaan homoista. Sorry vaan. 

[/quote] No, osaat taikka et, niin homo ja hetero sanoina viittaavat nimenomaan seksuaalisuuteen. Homo kiihottuu samaa sukupuolta olevasta, hetero vastakkaisesta. Rakkaus ja se ketä rakastat ei ole riippuvainen ihmisen taipumuksista.

Vierailija
20/25 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo tapaamasi henkilöt kovin nuoria tai muuten vasta löytäneet seksuaalisuutensa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän