Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä, jolla on vanhentunut passi?

Vierailija
01.01.2021 |

Ei jatkoon. Sen kanssa ei voi edes lähteä ulkomaille. Muutenkin elämänarvot vähän kyseenalaiset, jos antaa niin tärkeän paperin vanhentua.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kysyppä sitten uudestaan kun alat tapailla miestä jolla on pikavippivelkoja pilvin pimein, mt-ja alko-ongelmat siihen päälle. Joo, osasi peittää hyvin ja pääsi ihon alle. Exä nykyään. Joten vanhentunut passi on pikku juttu korona elämässä, kun ei muutenkaan pääse matkustamaan.

Vierailija
2/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on häpykarvat ajellut pois niin kelpaa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä passilla nyt tekisi?

Vierailija
4/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä vasta uusin 5 vuotta sitten vanhaksi menneen passin. En ole tarvinnut, koska ajokortti on käynyt henkkareista. Nytkin uusin vain sen takia, kun ajokortti ei käy enää pankissa.

Vierailija
5/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies, hän uusii passin vasta sitten kun on  saanut korona-rokotuksen, muuten maksaa turhista kuukausista kun se passi on kuitenkin vain 5 vuotta voimassa. 

Sun kannattaisi ennemmin kysyä että mitä ajattelet miehestä jolla ei ole diplomaattipassia! Se vasta on sellainen plätkä jolla pääsee mihin vaan, ja säkin pääset jos menet naimisiin hänen kanssaan!

Vierailija
6/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaa karvojen kanssakin.

Vierailija
7/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä uusia nyt passia kun ei pääse matkustamaan. Meillä koko perheellä vanhentuneet passit.

Vierailija
8/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhentunut passi enkä uusi ennen kuin olen johonkin lähdössä. Tämänhetkinen tilanne näyttää siltä, ettei se tule tapahtumaan ihan lähiaikoina.

Vierailija
9/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran treffisivuilla olleena ja treffeillä käyneenä, vanhentunut passi on pikku juttu. Jos muuten on kaikki ok, niin älä tuijota noin pinnalliseen asiaan. Passin saa kyllä uusittua nopeasti jos matkalle haluaa/pääsee. Mutta, kun teit noin pinnallisen aloituksen, niin mitäköhän olet loppujen lopuksi miehestä edes hakemassa? No, kukin tyylillään.

Vierailija
10/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin passini vanhentunut jotain 10 vuotta sitten ainakin. Mitä minä passilla teen kun tykkään käydä vain mökillä?

Vierailija
11/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni passi vanhaksi vuosituhannen vaihteessa. Nyt ajattelin hankkia uuden.

Vierailija
12/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni passi vanhaksi vuosituhannen vaihteessa. Nyt ajattelin hankkia uuden.

👍

Vierailija
13/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen, eikä minulla ole koskaan ollut passia. Henkilökorttikin vanheni vuosia sitten. Hyvin kelpaisi mies joka ei matkustele.

Vierailija
14/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
15/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viroon ei tarvitse passia ja muualla onkin niin turvatonta, ettei uskalla mennä.

Vierailija
16/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette tyhmistä kysymyksistä...?

Vierailija
17/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en mitään. Mihinkään ei tällä hetkellä voi matkustaa. Oma passinikin vanhenaa alle 6 kk päästä joten en voi enää matkustaa itsekään moneen maahan.

Työmatkailija365

Vierailija
18/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä passilla tekee nyt, jos ei matkusta. Uusii sitten kun on tarvetta. 

Vierailija
19/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut että nykyään ei löydy aihetta, joka olisi niin vähäpätöinen etteikö siitä olisi ihmisillä mielipidettä. Mutta nyt kyllä löytyi itselleni sellainen.

Vierailija
20/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat pikkuhiljaa lopettaa tuon feminisminsä. Se on aika sortavaa ja loukkaavaa miehiä kohtaan. Miksi miehillä ei saisi olla häpykarvoja? Se on vain naisten yksi monista keinoista alistaa miehiä.