Päästäisittekö lastanne yökylään kaverille, jolla on vain isä vahtimassa?
Kommentit (27)
"Tyttäreni haluaisi vierailla parhaan kaverinsa luona, mutta tällä kaverilla on isä. Lisäksi tyttäreni koulun parkkipaikan lumityöt tekee henkilö joka näyttää mieheltä. Uskaltaisitko päästää tyttäresi hammaslääkärille joka on naimisissa miehen kanssa?"
Ohis: mua on alkanut kammotta yökyläilyt. Ei niitä kavereiden vanhempia yleensä nii kovin hyvin tunne.
Yhden kaverin isä oli usein humalassa sammuneena. Saattoi olla huumeitakin. En tajunnut tätä enne kun niiden lapsi kertoi, että eivät päässeet (Mun lapsen kanssa) vessaan, kun isänsä makasi siellä lattialla ja ei saaneet ovea auki. Sitten huomasin, errä vastaava toistui.
Toisessa perheessä, jos lapseni yökyläili, vaimo puukotti miestään.
Kolmannen lapsen kanssa yökyöää jo mietittiin, mutta huomasin sen perheen isän kuuluvan rikollisjärjestöön. Annoin lapseni edelleen tavata kaveriaan, mutta yökylään en päästänyt.
Olen järkyttynyt, millaisia olosuhteita siellä kulisseissa voi olla. Ei kannata yökyläillä kuin sellaisissa perheissä, joiden vanhemmat ovat omia ystäviä tai lähisukulaisia.
Aika hölmö aloitus. Tietenkään en päästäisi lasta yökylään ylipäätään jos en tuntisi vanhempia. Suurin osa ihmisistä on aivan kunnollisia, eikä mitään saalistajia. Aloittajalla vilkas mielikuvitus. Minulla oli esim lapsena ystävä, jolla oli vain isä eikä äitiä ollenkaan. Hänenkö luokseen ei olisi sitten koskaan voinut mennä kylään tai yökylään? Kaverini oli tyttö.
Se että joillain on verta vuotava aukko alapäässä, ei tee heistä mitenkään vastuullisempia.
En laskisi missään tapauksessa. Jos äiti paikalla, toinen juttu.
kaikki 2000 luvun jälkeen syntyneet synnyttäjät elää ihan toisessa todellisuudessa.