Päästäisittekö lastanne yökylään kaverille, jolla on vain isä vahtimassa?
Kommentit (27)
Siis mitä? Kai se nyt on aivan sama onko se isä vai äiti, kunhan on aikuinen. En ymmärrä kysymystä?
Ööh, joo. Päästäisin. Ja olen päästänytkin.
Onhan aikuisviihdekin suunnattu mukamas aikuisille😅
Päästäisin. Olettaako ap että tyttöä ei voisi päsätää jos vain kaverin isä vahtimassa koska se isä voisi tehdä jotain sopimatonta sille tytölle? Hanki ap apua jos niin mietit.
Tietysti. Kaikilla ei ole samanlaisia sairaita pervessioita kuin sinulla ap.
Ennemmin isän vahdittavaksi kuin ap:n seuraan. Jälkimmäinen on aivan liian vaarallista lapselle.
En. En päästäisi. Ainoa mies jolle luotan lapseni on heidän isänsä.
Vaatisin kuningatar elisabethin kaartin ovelle. Meidän LiisaMatti ei mene kyläilee ilman poliisisaattuetta.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään päästäisi.
Lasten ikiomia isiä ja isoisiä on tuomittu ällöttävistä rikoksista, joten riski on olemassa myös vieraan ihmisen kohdalla.
Mitä vittua, onko kaikki lisääntyneet naiset näin sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään päästäisi.
Lasten ikiomia isiä ja isoisiä on tuomittu ällöttävistä rikoksista, joten riski on olemassa myös vieraan ihmisen kohdalla.
Jos noin niin muutaman sekunnin luulen ymmäräväni yskän. - Mutta toisaalta mitä tekee lapselle se, että jokaista läheistä,, olettaen että läheistä miestä (lapsen kaverin vanhempaa) pitää ja kohtelee potenttiaalisena loukkajana ja satuttajana... - Tai miä tällaisten mielikuvien ylläpitäminen ekee omalle psyykkeelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään päästäisi.
Niin on äitejäkin tuomittu vaikka mistä rikoksista, mutta ne vissiin yksittäistapauksia? Ja miesten tekemät rikokset puolestaan meinaa, että koko miessukupuoli on silkkaa pahuutta?
Oon pahoillani miehet teidän asemastanne yhteiskunnassa.
T. Nainen
Mitä helvettiä? Ilmeisesti ap ei päästäisi yh-isän lapsen luokse ollenkaan kylään. Ja muuten, jos joku haluaa tehdä pahaa, hän voi tehdä sen päivälläkin.
Mitä mä just luin? No, onneksi lienet poikkeus tässä. Tyttäreni luo isäviikoilla on päässeet kaverit yökylään kyllä. Viimeksi tällä viikolla. Itse en kysele, onko äiti vai isä kotona.
Sinne vaan oli tyttö taikka poika. Kaverin isä pitää huolen ja panee pyllyyn..
Lapsen ikä vaikuttaa ja se tunnenko vanhemmat.