Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksukengät talvikeleille

01.01.2021 |

Aiheesta tietämättömänä kysyisin; minkäläiset ja etenkin minkä nimiset huoksukengät ovat sopivat talveen? Jos katson vaikka Zalandon valikoimaa, niin millaisella hakusanalla pitäisi etsiä talven hölkkäämisen sopivia? Katsoin Merrell paljasjalkajuoksukenkiä, mutta ne on kai kesään? En haluaisi mennä nurin, onko missään nastoja, kuten talvinilkkureissani? Polvien nivelet/polvet ovat myös vähän kipeät sillä olen hölkkäillyt viimeksi joskus 20-v. Pitäisikö vain tyytyä kävelyyn nastanilkkureilla? Haluaisin massiivista nesteturvotusta pois.

N-77

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneltakin merkiltä löytyy nastakenkiä. Icebugin lisäksi mm. Salomonilta, Merreliltä, hokalta ja Asicselta. Laita Googleen hakusanaksi ja näet kattavasti tarjonnan. Tossujen lesteissä ja esim. vaimennuksissa on eroja, joten on hyötyä, jos tiedät nykyisten tossujesi ominaisuuksista jotain, niin voit hakea halutessasi samankaltaista. Minä juoksen talvella lumikelit polkujuoksutossuillani (parit eri Salomonit ilman nastoja) ja jääkelit sitten nastallisilla Salomonin polkujuoksutossuilla. Poluilla menen koko talven nastoilla, kun ollaan pakkasen puolella ja vähänkin lunta maassa. Minulla haasteena on löytää tarpeeksi kapealestisiä tossuja, joten esim. Icebug ja Hoka ovat aika lailla heti pois vaihtoehdoista.

Siis laita Googleen hakusanaksi ”nastalenkkari”...

22/28 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Älä nyt helkkarissa mistään Zalandolta tilaa

2. Juoksukenkiä ei kannata ostaa sovittamatta

3. Se kenkä, mikä on minulle hyvä ei välttämättä sovi sinulle lainkaan.

Onhan siellä 100 päivän palautusoikeus. Tilaan yleensä eniten Zalandolta.

N-77

Tuotteet niin huonoja, että pakko luvata pitkä palautusaika. Laatutuotteita ei tarvitse palautella. 

Tarviihan jos koko ei olekaan sopiva. Tuotteita on kyllä laidasta laitaan. Mutta esim. Schmuddelweddan vettä pitävään mustaan kesä/syystakkiin olen ollut erittäin tyytyväinen, tyylikäs ja laadukas, klassinen malli.

N-77

Myöskin Ökö-tex  puuvillaiset Sloggi-alkkarit ovat olleet hyvät arkeen arkisiksi vaatteiksi. Samoin kestävät ja kauniit Falke-stay-uppit, pysyvät jopa harvinaisen hyvin paikoillaan, ne jossa raidat ylä-osassa. Siinä tod. hyvät stay-uppit.

N-77

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juoksen Icebugin nastalenkkareilla.

Minä myös. Ovat tosi hyvät!

24/28 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ton ikänen mummo vielä juoksee?

Ehkäpä et itse juokse enää tän ikäisenä...Terveellinen puhdas ruoka+ olen korvannut omat hormonini nuoruuden tasolle. Otan suuhun estrogeeniä+ dydrogeteronia+dhea:ta+prelognenolonea.

N-77

Vierailija
25/28 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä et itse juokse enää tän ikäisenä...Terveellinen puhdas ruoka+ olen korvannut omat hormonini nuoruuden tasolle. Otan suuhun estrogeeniä+ dydrogeteronia+dhea:ta+prelognenolonea.

N-77

::::D huuuuuutista!!!!

26/28 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77

Ihoni oli niin kuiva että siihen koski, ei auttanut parhaimmatkaan naama voiteet. Mutta hormonien nosto nuoruuden tasolle korjasi kaiken. Kerroin oma-gynelleni, ja hän hyväksyy täysin. Elämänlaatuni oli niin huonoa ennen hormoneita etten halunut elää. Otin myös medithyroxinin sittemmin, kun on kilpparivajis todettuna.

N-77

Vierailija
27/28 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että Salomon nastajuoksukenkiä on myös.

Vierailija
28/28 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asicsella on hyvä esim. Fujisetsu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän