Lappeenrantalaiset! Pika-apua: hyvä ruokaravintola aikuisille?
Eli mihin täällä kannattaa näin lauantai-iltana mennä syömään?
Kommentit (8)
Menkää ehdottomasti vanhaan makasiiniin, se löytyy satamasta. Laaja valikoima ruokia: on pitsaa, burgeria, pastaa jne. Monta kertaa käynyt, enkä ikinä ole pettynyt :)
Wanha makasiini on mielestäni enemmän sellainen paikka minne koko perheen voimin. Jos vain aikuisia matkassa valitsisin ehdottomasti Wolkoffin.
Olin kaverilla kylässä LPRssa ja vei mut keskustassa olevaan kreikkalaiseen ravintolaan. Oli hyvää
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:47"]Olin kaverilla kylässä LPRssa ja vei mut keskustassa olevaan kreikkalaiseen ravintolaan. Oli hyvää [/quote]Siis Tassos, aivan keskustassa Kauppakadun ja Valtakadun risteyksessä. Kuulemma palvelu parantunut takavuosiin verrattuna, itse enöole syönyt vuosiin.
ei lappeenrannassa ole mitään kunnon ruoka paikkaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:47"]Olin kaverilla kylässä LPRssa ja vei mut keskustassa olevaan kreikkalaiseen ravintolaan. Oli hyvää [/quote]Siis Tassos, aivan keskustassa Kauppakadun ja Valtakadun risteyksessä. Kuulemma palvelu parantunut takavuosiin verrattuna, itse enöole syönyt vuosiin.
[/quote]
Joo, älkää menkö tassokseen. Sieltä saa ihan hirveetä kuraa. Joku vissiin ihan läpällä kommentoinu? Jos mun pitäs valita menisin vanhaan makasiiniin, siinä on ihan hyvän kokonen teranssikin niin voi syödä ulkona :)
Wolkoff oikeestaan ainoa jossa oon saanut hyvää ruokaa. Kauppakadulla vastapäätä Birraa suunnilleen.