Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kertaa Foodie-tilausta voi muuttaa?

Vierailija
01.01.2021 |

Montako kertaa Foodie-tilausta voi muuttaa? Tein tilauksen ajoissa, jotta sain kuljetuksen haluamakseni päiväksi, ja olen sen jälkeen lisännyt tilaukseen tuotteita muistaakseni kolme kertaa. Nyt tilauksen muuttaminen onnistuu, mutta muutoksen tallentaminen ei. Onko kukaan kokenut samanlaista ja voisi kertoa, mikä on vialla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on hyvin onnistunut muuttaa tilausta pitkin viikkoa, monta kertaa. Käsittääkseni siinä ei ole rajaa. Mutta ottavat keräilyyn yllättävän aikaisin ja jos tilauksen kerääminen on jo alkanut niin silloin tilauksen tallentaminen ei enää onnistu. :)

Vierailija
2/4 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä on hyvin onnistunut muuttaa tilausta pitkin viikkoa, monta kertaa. Käsittääkseni siinä ei ole rajaa. Mutta ottavat keräilyyn yllättävän aikaisin ja jos tilauksen kerääminen on jo alkanut niin silloin tilauksen tallentaminen ei enää onnistu. :)

Kiitos kommentista. Kuljetus on tulossa huomisaamuna, ja kai tämä uudenvuodenpäiväkin jotenkin vaikuttaa. Yritin vielä muutaman kerran muuttaa tilausta, mutta päädyin pakon edessä sitten siihen, että kyllä minä pärjään ilman omenoitakin seuraavaan tilaukseen saakka. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole annettu mitään kellonaikaa, mihin asti voi muuttaa tilausta? Keskon kotiintuonneissa ne tiedot lukevat tilausten yhteydessä.

Vierailija
4/4 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole annettu mitään kellonaikaa, mihin asti voi muuttaa tilausta? Keskon kotiintuonneissa ne tiedot lukevat tilausten yhteydessä.

Tänään voisi muuttaa tilausta vielä klo 19 saakka, ja aina tuo on ennen toiminut. Olen tilannut kerran viikossa jo nelisen kuukautta, eikä ongelmia ole ollut. Viime aikoina verkkosivut ovat toimineet tavallista(kin) jähmeämmin, joten annoin olla.

Tilaan seuraavalla kerralla kokeeksi Keskon verkkokaupasta. Olen käyttänyt molempia aina sen mukaan, mitä tarvitsen; Prismasta saa kosmetiikkaa, jota Keskolta ei saa, ja K-kaupasta taas saa yhtä ruokaa, jota Prismalla ei ole.

Ap