Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottotiedottomalle amanda harkimolle ei kelpaa bussikuski

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda on kaunis, jopa sielukkaamman näköinen ilman meikkiä kuin meikin kanssa. Asiasta on samaa mieltä myös kaksi veljeäni.

Vierailija
2/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus miten tyhmä ja pinnallinen. Ehkä jonkun unelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa kunnon mies haluaisi kuluneen julkkistyrkyn?

Vierailija
4/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amanda on kaunis, jopa sielukkaamman näköinen ilman meikkiä kuin meikin kanssa. Asiasta on samaa mieltä myös kaksi veljeäni.

Pitäisikö hankkia silmälasit?

Vierailija
5/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö hankkia silmälasit?

Yhdet koko perheelle?

Vierailija
6/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään huoli Amanda Harkimoa. Joten klassinen win-win.

Vierailija
7/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea nainen.

Vierailija
8/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä bussikuskilla on asiat paremmin kuin tällä bimbolla :D voi tätä myötähäpeää eiks tää ihminen oo nolannut itseään jo ihan tarpeeksi.

”Mä oon vähän tällänen temperamenttinen ja suorapuheinen” öööö ei Amanda sä olet aikuinen ihminen, joka pystyy kontrolloimaan mitä suustaan päästää. Taidat olla ihan vaan tyhmä...

Vierailija
9/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo en ihmettele. Amanda on high maintenance woman jonka elintasoa ei pidetä yllä tavallisen duunarin liksoilla. Mäkin tienasin viime vuonna vaan 36 000e/brutto et ei sil Louis Vuittonin laukkuja ostella hänelle.

t: bussikuski

Vierailija
10/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hänellä ole luottotiedot kunnossa?

Vierailija
11/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista vaatia mieheltä isoa liksaa jos ei ole omat luottotiedot edes kunnossa. Miksi miehen pitäisi olla taloudellisesti häntä paremmassa asemassa? Ihme eukko.

Vierailija
12/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäääkk..

Hessu miten tyhmä

Vierailija
13/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan samoilla linjoilla Amanda kanssa. Lyhyet miehet eivät sytytä, enkä näe itseäni seurustelemassa bussikuskin kanssa. Ja bussikuski nyt vain edustamassa vain tiettyjä ammattiryhmiä.. siivooja, kaupankassa, huoltomies yms... Sen sijaan yhtiön toimitusjohtaja, omistaja tms kelpaisi kyllä. Tämä jälkimmäinen ryhmä kuvastaa tietynlaista tavoitteellisuutta ja eteenpäin pyrkimistä, jota arvostan. Lisäksi usein myös kertoo älykkyydestä ja arvoista. Itsekin olen hyvässä ammatissa ja menestynyt niin toivon kumppanilta samaa.

Ja uskon, että samoin ajattelevat monet. On vain niin helppoa tuomita kaunis julkkisnainen.

Vierailija
14/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä bussikuskilla on asiat paremmin kuin tällä bimbolla :D voi tätä myötähäpeää eiks tää ihminen oo nolannut itseään jo ihan tarpeeksi.

”Mä oon vähän tällänen temperamenttinen ja suorapuheinen” öööö ei Amanda sä olet aikuinen ihminen, joka pystyy kontrolloimaan mitä suustaan päästää. Taidat olla ihan vaan tyhmä...

Kun ihminen päästää suustaan "tempperamenttinen ja suorapuheinen" on aika nostaa kytkintä ja välttää olla tekemisissä. Se on sama kuin "erittäin hankala ja huonoluonteinen". Kokemusta on.

Vierailija
15/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihmisiä voisi vähemmän kiinnostaa tonjutut.. Mitähän toiki on tehny että on muka julkkis? Ollu jossakin temppareissa, jee, se ei kyllä vaadi paljon että sinne "pääsee"

Vierailija
16/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista vaatia mieheltä isoa liksaa jos ei ole omat luottotiedot edes kunnossa. Miksi miehen pitäisi olla taloudellisesti häntä paremmassa asemassa? Ihme eukko.

Ei köyhä pysty ylläpitämään toisen köyhän tuloihin nähden korkeaa elintasoa.

Vierailija
17/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo en ihmettele. Amanda on high maintenance woman jonka elintasoa ei pidetä yllä tavallisen duunarin liksoilla. Mäkin tienasin viime vuonna vaan 36 000e/brutto et ei sil Louis Vuittonin laukkuja ostella hänelle.

t: bussikuski

Ja Amanda itse tienasi mitä, kympin? Nolo nainen.

Vierailija
18/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lokkeilu.

Vierailija
19/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda Harkimon amis koulupohjalla ja luku päällä jonkun bussifirman rekrykurssille hakeminen olisi ihan realistinen vaihtoehto. 3

Vierailija
20/75 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ihan samoilla linjoilla Amanda kanssa. Lyhyet miehet eivät sytytä, enkä näe itseäni seurustelemassa bussikuskin kanssa. Ja bussikuski nyt vain edustamassa vain tiettyjä ammattiryhmiä.. siivooja, kaupankassa, huoltomies yms... Sen sijaan yhtiön toimitusjohtaja, omistaja tms kelpaisi kyllä. Tämä jälkimmäinen ryhmä kuvastaa tietynlaista tavoitteellisuutta ja eteenpäin pyrkimistä, jota arvostan. Lisäksi usein myös kertoo älykkyydestä ja arvoista. Itsekin olen hyvässä ammatissa ja menestynyt niin toivon kumppanilta samaa.

Ja uskon, että samoin ajattelevat monet. On vain niin helppoa tuomita kaunis julkkisnainen.

Juu ehkä kaunis julkkisnainen olisi helppo tuomita, nyt puhutaan kuitenkin apinasta nimeltä harkimo joka on oikein kyläpyörän maineessa, lisäksi on aivoton ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän