Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

välinpitämätön isä...

Vierailija
06.06.2014 |

Lapsemme on kolme viikkoa vanha. Kertaakaan pienokainen ei ole ollut isänsä sylissä :/ ei ole isänsä halunnut ottaa, saatika muutenkaan mitään kontaktia, yrittänyt olen. Tuntuu niin pahalta :( en välitä mitä isänsä menettää, mutta mitä se vaikuttaa lapsen kehitykseen. Talossa asuu mies joka ei puhu tai pukahda :/ olen onnellinen, että minulla ihana veli ja isä jotka ovat paljon tekemisissä lapsemme kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa! Ehkä hän pelkää ottaa syliin, että se putoaisi.

Vierailija
2/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se mies on niin hyvä, että sitä kannattaa katsella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:01"]Lapsemme on kolme viikkoa vanha. Kertaakaan pienokainen ei ole ollut isänsä sylissä :/ ei ole isänsä halunnut ottaa, saatika muutenkaan mitään kontaktia, yrittänyt olen. Tuntuu niin pahalta :( en välitä mitä isänsä menettää, mutta mitä se vaikuttaa lapsen kehitykseen. Talossa asuu mies joka ei puhu tai pukahda :/ olen onnellinen, että minulla ihana veli ja isä jotka ovat paljon tekemisissä lapsemme kanssa.

[/quote]

Oletko kysynyt miksi ei ota vauvaa syliin..

Vierailija
4/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: ei missään niin hyvä.... :/

välinpitämättömyyttä, ei ole pelkoa...

Vierailija
5/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma minä niin lasta halusin niin saan myös hoitaa. Ja kuulemma näin pieni ei ymmärrä mistään mitään....

Vierailija
6/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaudu eroon. jaa nyt muistuikin se syy mieleen: mies on mustasukkainen vauvan saamasta huomiosta ja tuntee tulleensä nyt syrjäänheitetyksi. Jos olet fiksu ja välität ukostasi, koeta ymmärtää häntä ja anna hänelle sellainen tunne jotenkin hienotunteisesti, että hän on edelleen elämäsi tärkein ihminen (vaikka ei enää olisikaan, niin valehtele hyvän asian puolesta). Näin miehesi saa tunteen siitä että hänkin on yhä tärkeä ja välitetty, joten pystyy antamaan itsekin sitten muille eli lapselle rakkautta. Ihan oikeasti, tämä on syy taustalla ja tuo on se keino joka auttaa. Mies voi toeta vielä kunnon mieheksi