Mikä siinä Leppilammessa niin ärsyttää
Olen jo useampaan otteeseen tällä palstalla kohdannut Leppilammen mollaamiseen. Voisittek kertoa, mikä hänessä niin ärsyttää ja miksi on epämiellyttävä?
Kommentit (19)
Imelä ja lipevä. Paitsi Kimmossa, ihan loistava :)
todennäköisesti luulee kaikkien naisten käyvän kuumana häneen.
Ja huono näyttelijä.
Luulee itsestään liikoja, epäaito ja luokattoman huono näyttelijä.
Kulisseista kerrotaan että on ihan mulkku. En tiedä itse mutta näin olen kuullut suoraan hänen kanssaan työskenneelleeltä.
Jotenkin lipevä, limainen, itserakkaan oloinen. Liian kulunut naama elokuvissa, sarjoissa ja juontotehtävissä.
Samasta aiheesta oli aiemmin tänä vuonna keskusteluketju, löytynee varmaan haun kautta.
Itseriittoisuus ja oma kehu. Suomessa vaatimattomuus on hyve, vaikka olisi ulkoisia avuja.
Hänet muutaman kerran livenä nähneenä on sellainen itseriittoisen oloinen ja tyylinen, juuri sellainen että kuvittelee olevansa maailman ihanin. Toki siis tämä on vain mielikuvani hänestä, minkä sain. Voihan hän olla ihan jotain muutakin.
Yhdellä kerralla hän oli Heikki Paasosen kanssa liikenteessä ja taas hänestä välittyi sellainen ihana, miellyttävä kuva. Jännä juttu vaikka sanaakaan en kummankaan kans vaihtanut, vierekkäin vain seistiin tungoksessa.
Heikki vaikuttaakin ihan symppikseltä ja on myös oikeasti hauska ja hyvä juontaja kun taas Mikko on Heikin vastakohta.
Helmiä ja sikoja leffassa oli vielä ihan hyvännäköinen ja pidin, kunnes tuli seuraava leffa. Nimeä en muista, mutta katsoin, jee mikko leppilampi. No, petyin, koska näyttelysuoritus oli surkea ja vaikkei rooliin edes sopinut, oli ihan liian itserakkaan ja omahyväisen oloinen. Sama jatkunut juonto tehtävissä ja ihan missä vaan hänet nään. Ei näytä enää silmissä yhtään puoleensavetävältä, kaikkea muuta.
Itserakas ja itsekeskeinen. Hyi, yäk.
Oijoi, niin kauan kun on hiljaa :)
En tieä mutta isänsä on upea tyyppi ja lahjakas laulaja/lauluntekijä. :)
Joo, Leppilammen isä on aivan ihana, karismaattinen ja lämmin ihminen. Miten se on voinut saada tuollaisen itserakkaan kukkopojan??
On sellainen kokoomuslaisen tyylinen. Sliipattu ulkokuori, kokoomustyylinen hymy ja kulissit kunnossa.
Kuitenkin kun olen hänestä lukenut haastatteluja yms. onkin vaikuttanut hyvältä tyypiltä. Yllä kuitenkin se mikä ärsyttää, kuitenkin myös tavallaan pidän hänestä.
Ehkä se on hänen liiallinen itseriittoisuus ja ylemmyydentunto, joka paistaa läpi. Narsistimiehet ovat sellaisia.
"Narkissos rakastui palavasti ja riuduttavasti omaan peilikuvaansa jääden sen vangiksi"
(Narkissos - Antiikin jumalat ja myytit)
Jotenkin pliisu ja sliipattu.