Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet HuutoNet myyjänä,

Vierailija
01.08.2006 |

kuinka kauan odotat ostajan vastausta viestiisi huutokaupan sulkeuduttua, ennen kuin kauppaat tavaran uudelleen? Lähetätkö monta viestiä vai oletatko että reagoi yhteen? Otatko yhteyttä puhelimitse ellei vastaa sähköposteihin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivisen palautteen. harvoin niin käy.

Vierailija
2/5 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostaja kyllä ehtii ensin. Nyt on kulunut 2 viikkoa kaupan sulkeutumisesta, eikä ostajasta ole kuulunut mitään. Olen lähettänyt kaksi sähköpostia. Mietin vaan, että olenko " velvollinen" ottamaan yhteyttä vielä esim. puhelimitse, kun ei vastaa sähköposteihin? Ei yhtään kiinnostaisi alkaa perään soittelemaan, kun ei kerran kiinnosta hoitaa kauppaa asiallisesti... Voihan ihmiset olla tietty jossain lomalla tms. mutta kyllä pitäisi huolehtia huudoistaan, jos sellaisia kerran tekee. Mutta toiminko oikein, jos laitan tavaran nyt uudelleen myyntiin?

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottaisin vielä viikon tai puolitoista, juuri tuon loma-asian takia.

Jos itse myyn jotain, laitan heti huudon sulkeuduttua viestiä. Tarvittaessa olen valmis joustamaan viikon tai kaksi, mikäli sille on hyvä syy.

Vierailija
4/5 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin huolehtikoon huudoistaan, lomallakin. Nega palaute ja tuote uudelleen myyntiin!

Vierailija
5/5 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni säännöissä on, että jos ei viikon sisään kuulu mitään voi kaupan purkaa. Eli teet myös virallisesti oikein silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä