Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka on kotona yksin/miehen/perheen kera eikä ole aikomustakaan poistua mihinkään tänä iltana?

Vierailija
31.12.2020 |

Meillä on perinne pysyä kotona seuraavaan aamuun asti. Onni on asua keskustassa, missä paukuttelu on kielletty - tosin ei se kaikkia estä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin minä nyt täältä lähtisin. Lähimpään naapuriin on kilometri ja sielläkin asuu vanhoja ihmisiä jotka ei raketteja paukuttele.

Vierailija
2/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tästä pitäisi lähteä?  Ollaan kotona, ehkä käydään saunassa tai ei.  Kiva kun on vapaata.  Koiran kanssa lenkki illalla, ei ole onneksi paukkuarka yhtään.  Katsellaan jos jotkut hölmöt syytää rahaa taivaalle, meiltähän se ei ole pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tänään ihan tavallinen torstai. Ei kiinnosta uuden vuoden juhliminen tippaakaan.

Vierailija
4/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri vuokraamassa elokuvan ja ostamassa sushia sekä valkoviiniä. Niistä nautiskelen itsekseni illalla 😊.

Vierailija
5/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä menisi?

Vierailija
6/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakeen perhepizzan itselleni (syön siitä 2-3 pvää) ja hain myös vinkkua. Kutsu tuli ❤️ Kahteenkin paikkaan, mutta kun tiedän etten jaksa kuitenkaan valvoa kuin max 22, niin en halunnut lähteä vieraisiin.

Vierailija
7/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kahdestaan koiran kanssa. Äiti olisi täällä, jollei se olisi isänsä luona (saattohoidossa). Kävin juuri kaupassa, mutta nyt en aio poistua kotoa, paitsi koiran kanssa lenkille. Ruokaa on ostettu pitkälle ensi viikkoon asti. Jouduin vähän hulluttelemaan ja käyttämään taksia, kun äiti on autolla parin tunnin päässä.

Vierailija
8/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniin poistuttu uuden vuoden aattona kotoa kuin enintään pihalle laittamaan kynttilöitä, joten tämä vuosi menee samalla kaavalla.

Vierailija
9/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on paukkuarka, baarit kiinni. Mihinkäs tässä.

Vierailija
10/10 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona miehen kanssa, itse tehtyä pizzaa, samppanjaa, iltakävelyllä käydään katsomassa muiden paukuttelua. Samalla mallilla meni viime vuosi, tuntuu kivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi