Mitä miehet tykkää kun naiset tuijottaa heidän rintalihaksiaan ja käsivarsiaan?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, jos itseäni isommat miehet tuijottaa vartaloani. En pärjäisi heille taistelussa. Mutta naisten katseet ei haittaa grrrrr :)
Ap
Osaatko siis samaistua naisten pelkoon? He eivät välttämättä pärjäisi miehelle taistelussa.
Ap:lla taitaa olla jo känni kakka housuissa.
Ahdistaako teitä, jos miehet tuijottaa haarojanne? Sehän tässä on se pointti.
Koko ikäni olen yrittänyt saada naista, mutta ei niin ei. Ja sitten vielä pilkkaatte minua netissä. Tykkäätteko grillata heikkoa Neitsyt poikaa? Ja kyllä, minulla on pälvikalju ja hammasraudat, entä sitten? Tämäkö on suomi, jossa haluamme asua?
Hämmentyisin varmaan vähän ja tarkistaisin nurkan takana ettei ole pastakastiketta paidalla.
Hei miehet, ällöttääkö teitä jos homot tuijottaa teidän jalkoväliä? Kysehän ei ole siitä, että te tuntisitte vetoa tuijottajaan. Kyse on tuijotuksesta, sukupuolella ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Hei miehet, ällöttääkö teitä jos homot tuijottaa teidän jalkoväliä? Kysehän ei ole siitä, että te tuntisitte vetoa tuijottajaan. Kyse on tuijotuksesta, sukupuolella ei ole väliä.
Onpa tuota sattunut, enkä laita pahakseni.
Vanha naama ja lihakset ovat paljon pahemman näköistä kuin lihakset ikään kuuluvilla. Kulahtanut naama näkyy aina, myös miehillä. Ikää ei pääse karkuun. Miksi pitäisikään?
Pelottaa, jos itseäni isommat miehet tuijottaa vartaloani. En pärjäisi heille taistelussa. Mutta naisten katseet ei haittaa grrrrr :)
Ap