Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleekohan vuodesta 2021 kamalampi kuin tämä?

Vierailija
31.12.2020 |

Suorastaan pelottaa!
Ei ainakaan ole ainuttakaan valon pilkahdusta näköpiirissä. Jos ei oteta lukuun sitä, että kesä varmaan kumminkin tulee

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä mielessä ensi vuosi ei huoleta, että se oma pahin pelkoni toteutui jo tänä vuonna eikä voi toiste tapahtua, mutta toki on paljon muuta mikä hirvittää. 

Ei valitettavasti ole luottoa tulevaan tällä hetkellä.

Vierailija
22/28 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuonokoppailu ja muu koronantorjuntateatteri on lähinnä kiusallista suoritettavaksi ja seurattavaksi. Ei se minkäänlaista turvallisuudentunnetta minussa synnytä. Tai voisi ehkä synnyttääkin jos korona pelottaisi. Häpeäraivoa siitä lähinnä kertyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle tulee, muista en tiedä.

Samoin. Tämä vuosi oli täydellinen - olin jouluaaton vapaalla.

Vierailija
24/28 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mennyt ei enää palaa. Mutta jotenkin elämässä on vaan sitkutettava eteenpäin. Maailma on pysyvästi muuttunut. Koronan suhteen olisin varpaisillani. Katsotaan nyt lähteekö rokotukset puremaan maapallolla ja ilmeneekö niistä jotakin haittoja jne. 

Vierailija
25/28 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronasta ei ole varmaan vielä pahinta nähty, vaikka rokotteella yritetäänkin luoda toivoa ja lisää taistelukestävyyttä.

Tuomiopäivän pasuunat ovat väärässä lähestulkoon aina.

Vierailija
26/28 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin pelottaa koronan muutatiot vaikka Suomeen suunnitellaan eristysleirejä😂 eipäs unohdeta natsiaikoja.

Vierailija
27/28 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari huomenna: "Kesä on peruttu" :D

Rokote ei saa minua innostumaan jostain syystä. Se ronkkii nyt ensi kertaa sellaisia geenjuttuja, mitä ei ole ennen paljoa ronkittu. Voi olla että haittavaikutukset ilmenevät vasta vuosien aikana.

No kesä tulee kuitenkin, ja kesä painaa aina koronan alas, aurinko. Saadaan taas vähän huilia.

On niitä rokotteiden geenijuttuja "ronkittu" tähänkin saakka. Koronan geneettisistä vaikutuksista sen sijaan ei tietenkään ole vielä tietoa. Se pelottaa enemmän kuin rokotukset.

Vierailija
28/28 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että vuodesta 2021 tulee vielä parempi kuin päättymässä oleva.

Olen nauttinut siitä kun 3/4 vuodesta on saanut olla etätöissä. Liki 3 päivittäiseen työmatkaan kulunutta tuntia on jäänyt vapaa-ajaksi ja olenkin aloittanut kunnonkohennusohjelman urheilukellon kannustamana. Paino on pudonnut noin 10 kiloa ja painoindeksini on ensimmäistä kertaa vuosikymmeniin normaalipainon alueella.

Rahatilanne on normaali, koska en ole muutenkaan shoppailija enkä tuhlari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän