Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatuksia seksuaalisuudesta, rakkaudesta ja seksuaalisen halun menettämisestä

Vierailija
31.12.2020 |

Olen miettinyt paljon sitä, miksi minun on nykyään niin vaikeaa ymmärtää ihmistä, joka rakastaa ja haluaa kumppaniaan seksuaalisesti mutta joka silti haluaa seksiä myös muiden kanssa.
Luullakseni olen rakastunut vain kerran elämässäni (olen nyt viisikymppinen) mutta minulla on silti ollut kymmeniä seksikumppaneita. Ennen rakastumistani olin seurustellut pitkissä suhteissa ja näissä suhteissa halunnut muitakin miehiä kumppanini lisäksi. Rakastuttuani muiden miesten katselu kuitenkin loppui kuin seinään ja kun tämä suhde päättyi, en rehellisyyden nimissä ole halunnut ketään muuta. Olen kuitenkin seurustellut mutta toiminut näin ainoastaan läheisyydenkaipuussani.
En varmaan osannut muotoilla otsikkoa ja ihan oikein mutta mietin sitä, onko minulla enää toivoa löytää tämän yhden merkityksellisen ihmisen jälkeen kumppania? Kun viimeiset vuodet on tuntunut siltä, ettei kukaan ikinä koskaan voi koskettaa sisintäni (monessa mielessä) yhtä hyvin. Tämä tunne on todella surullinen ja koen menettäneeni käytännössä koko seksuaalisuuteni kumppanin menetyksen myötä. Aiemmin seksi on ollut minulle todella suuri nautinnon lähde ja sitä kautta tuonut paljon iloa elämään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää kiinni tuohon tunteeseen, nyt tinderiin etsimään uutta ystävää, tuskin kyseessä on ollut elämää suurempi rakkaus, vaan seksi teidän kahden välillä on tuottanut tarpeeksi mielihyvää, mitä se ei kaikissa suhteissa tee, ihmisillä on hyvin erilaisia tarpeita.

Vierailija
2/4 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jää kiinni tuohon tunteeseen, nyt tinderiin etsimään uutta ystävää, tuskin kyseessä on ollut elämää suurempi rakkaus, vaan seksi teidän kahden välillä on tuottanut tarpeeksi mielihyvää, mitä se ei kaikissa suhteissa tee, ihmisillä on hyvin erilaisia tarpeita.

Olen ehdottamaasi kokeillut tuloksetta jo vuosien ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan oet ollut tuossa tilassa? Siitähän riippuu myös aika paljon..

Vierailija
4/4 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesta kävikin jo selväksi, että rakastelu ja pelkkä seksi ovat kaksi eri asiaa. Seksi on vain kalpea aavistus rakastelusta, joten jos tottunut rakasteluun, ei seksi maita.

Itselle kävi nuorena huono tuuri, löysin aivan liian hyvän puolison liian aikaisin, enkä ole hänestä suostunut luopumaan. Tämä rakkaus taas on torpannut kaikki syrjähypyt. Vieraat kauniit naiset ja heidän kujerrukset olleet kuin tyhjiä kuoria. Eikä sekään ole auttanut, että intohimo on pysynyt ennallaan.

Ymmärrän ap:ta täysin ja toivon että löytää uuden sielunkumppanin. Parasta seksiä on henkinen yhdyntä.

M62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän