Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee kun en halua lähteä illanviettoon

Vierailija
31.12.2020 |

Tulossa on kuulemma "vain" noin 10 ihmistä, hänen kavereitaan. Voin kuvitella että kaikki ovat joulun aikaan vierailleet siellä sun täällä, mekin käytiin vanhemmillani vaikka muuten ollaan oltu varovaisia. Tai ainakin minä. Sanoin etten halua lähteä koronan takia, ja muutenkaan tuo illanvietto ei olisi minulle mikään "pakko päästä" kun en kovin hyvin noita ihmisiä tunne. Tykkäisin olla kotona omassa rauhassa, mutta en estä häntä menemästä jos niin haluaa. Mies sanoo että nolaan hänet kun kaikilla muilla on vaimot mukana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika epäuskottavalta tämä stoori. Joten väitän että on täyttä puppua.

Vierailija
2/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppua koko juttu tai mies on loistava manipuloija. Tottakai mies lähtee radalle mieluummin ilman vaimoa kuin vaimon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölö hölö nyt taas. Porvoon satu-tädin päivän stoori 😒

Vierailija
4/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu aika epäuskottavalta tämä stoori. Joten väitän että on täyttä puppua.

Jep! Vain nainen vaatis miestä mukaan. Miehet tykkää mennä juhlimaan ilman riippakiviä. Naisilme puoliso ja parisuhde on jotain esittelyasioita.

Vierailija
5/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskokaa tai älkää, totta on. Jollekin varmaan olisin mieluisa puoliso kun haluan jäädä kotiin ja annan toisen mennä, mutta miehelleni tämä on ongelma. Ap

Vierailija
6/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttele sinä siitä, että miehesi haluaa mennä, eikä jäädä kotiin.

Ota sinä siitä ongelma.

Niin olette tasoissa.

Vierailija
7/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, täällä samantapainen tilanne. Puoliso haluisi kutsua vieraita meille vaikka millä mitoin ja vakuuttelee että kaikki on "olleet varoivaisia" - mitä se ikinä tarkoittaakaan, eli ei mitään. Itse haluaisin olla rauhassa ja nyt kuulemma olen ilonpilaaja. Pitäisi kuulemma juhlia kaikkien kanssa yhdessä railakkaasti tai muuten olen tylsä. Muka alle 10 ihmistä tulossa (jolla ei ole mitään väliä jos vaikka yksikin on tartunnan kantaja ilman oireita) ja "saa nähdä kuinka paljon on loppu yöstä". Ei kiinnosta yhtään tälläinen.

Vierailija
8/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
9/9 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä