Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume helpotti vihdoin 42-vuotiaana!

Vierailija
04.06.2014 |

Siis IHANAA, nyt se vimma on ilmeisesti häipynyt. Joka ikinen kuukausi oviksen aikoihin hirveä vauvakuume ja vimma että pitäis tehdä lapsia ja ja... mulla on sairaus, jonka takia synnytys on iso riski ja olen meinannut kuolla toisen lapsen synnytyksessä. Lapset nyt 16 ja 14. Ja minä ilmeisesti sen verran vanha akka, että luonto päätti jättää mut viimein rauhaan :) :) Tajusin tänään, että varmaan vuoteen ei ole ollut mitään vauva-ajatuksia. Ne on olleet raastavia, sillä olen tosiaan halunnut lisää lapsia, ihania vauveleita. Siksi iloitsen näin :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut vauvakuumetta. Voitko kuvailla, miten se ilmenee? Mistä huomaat, että jaha, taas taitaa olla vauvakuume päällä?

Vierailija
2/3 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Loppui kuopuksen syntymään ikuinen vauvakuume 41-vuotiaana kun tajusin, että nyt on kaikki lapset kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 23:21"]

En ole koskaan kokenut vauvakuumetta. Voitko kuvailla, miten se ilmenee? Mistä huomaat, että jaha, taas taitaa olla vauvakuume päällä?

[/quote]

No ei sitä voi olla huomaamatta, tulee hirveä tarve tehdä lisää lapsia. Kaikki vauvat ja pikkuiset joita näkee saa suunnilleen kyyneliin. Sellainen olo että haluaa imettää ja hoivata ja nuuhkia vauvelia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan