Apua, mieheni seuraa av-palstaa!!!
Mieheni lukee tätä palstaa päivittäin. Muuten melkein fiksu mieheni uskoo näitä av-mammojen teorioita. Lisäksi luulee, että kaikki seksiin liittyvät keskustelut ovat oikeasti naisten aloittamia.
Onko toi nyt se paljon parjattu lassukka, vai mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (11)
Kaikki miehet on lassukoita sisimmässään. Koska te naiset sen opitte.
No joo, exä seurasi vain katsoakseen sivuhistoriaani:(
Keksi miehellesi jotain muuta tekemistä, ettei sen tartte täältä hakea tylsiä seksikirjoituksia. On se vätys.
Mieheni ei onneksi lue tätä, mutta tietää että lueskelen palstaa. Kerran hänellä oli jokin tekninen asennusongelma digiboksin kanssa ja silloin puuskahti, että kysy nyt sieltä av:lta ohjeita tähän asiaan, kun siellä aina kaikki tiedetään! En kysynyt ja ongelmakin ratkaistiin ilman palstaa.
Mun mies oli linkittänyt yhden keskustelun facebookin seinälleen.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:57"]Mun mies oli linkittänyt yhden keskustelun facebookin seinälleen.
[/quote]
Mun ei vielä ole. Varmaan tarvitsee alkaa henkisesti varautumaan.
Ap
Meillä meni niin, että mies luki ja kommentoi innokkaasti av:lla, mistä olin aluksi järkyttynyt. Hän jotenkin onnistui koukuttamaan minutkin palstalle. Nyt av:lla hengailu ja keskustelu on mukava yhteinen harrastuksemme!
Tarkenna tuota "muuten melken fiksu" osuutta, kiitos!
Ps. en ole miehesi.
Älä sitten kerro meille mikä sika miehesi on, jos haluat pitää rauhan kotona.
Munkin mies lukee...tosin vaan huumori mielessä, monesti luetaan ja nauretaan yhdessä :)