Mulla on neljä lasta ja tiukka pimppi, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (26)
Mistä luulet av:n pakkomielteen synnytyksen jälkeisten toosien tilasta johtuvan?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:23"]
Mistä luulet av:n pakkomielteen synnytyksen jälkeisten toosien tilasta johtuvan?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:23"]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:19"]
Siinä,,
[/quote]
Eikö sinulla 4 lapsen äidilä todella ole muuta tekemistä kuin tehdä näin typeriä topikkeja nettiin?
Minulla ei ole penikoita eikä tule, ja tiukka pilde +täyteläiset rinnat. Haluatko kysyä jotain?
En usko ennen kuin kokeilen. Saanko?
Ja ne kaikki neljä lasta on adoptoitu.
Kuinka suuren hajoamisen nykyhallitus (sss) saa aikaan veronmaksajien keskuudessa?
Saavuttaako Stubb, Soini tai Sipilä koskaan ansaitsemaansa äänestäjiensä kunnioitusta?
Ja tärkein kaikista, tuleeko Raider maistumaan paremmalta kuin Twix?
Nimim. Epätietoinen
Ei ole kysyttävää. Olen ollut vain kahden kanssa, neitsyen ja viiden lapsen äidin kanssa. Eroa oli kuin yöllä ja päivällä, mutta sillä ei ole väliä kun molempia rakastan yli kaiken. Aloitus vanha, ap tuskin linjoilla enää.
Kyllä se on niin kun neljä lasta tulee alakautta niin eihän sxe enää oo ehtaa tavaraa.
Mistä sen tietää, että on tiukka?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:35"]Minulla ei ole penikoita eikä tule, ja tiukka pilde +täyteläiset rinnat. Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Miksi käytät sanaa pilde? Kuulostaa typerältä.
Käytkö koskaan lenkillä tuulettamassa aivojasi?
Olen synnyttänyt 6 lasta alateitse ja pilluni on kireä kuin kissan peräaukko. ❤
Mistä tiedät, että pimppi on tiukka?