Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vielä kahden vuoden jälkeenkin ottaa päähän kun esikoisemme syntyi

Vierailija
04.06.2014 |

kello kymmenen illalla ja tunti syntymän jälkeen laitoin äidilleni viestiä että tyttö tuli (ei oltu tiedetty sukupuolta etukäteen) ja mitat. 

Ja äitini sitten seuraavana päivänä soitti että juu hän kyllä kuuli illalla että kännykkä piippas tekstiviestin merkkinä mutta ei jaksanut (!?!?) nousta ylös lukeakseen viestin. Luki sitten aamulla. Ihan hyvinvoiva 55 vuotias naisihminen.

Että niin tärkeä oli tämä toinen lapsenlapsi. Joo joo joo tiedän, ihan helvetin typerää mutta silti edelleen mua kyrpii kun mietin asiaa ja edelleen tänä päivänäkin veljeni lapsi on numero yksi kun hän on ensimmäinen lapsenlapsi. -_-

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitini tiesi että olin synnyttämässä tuona iltana...

Vierailija
2/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini oli vieressäni kun lapsi syntyi <3

Minua ärsyttää edelleen kätilö opiskelija joka istui koko ponnistusvaiheen jakkaralla, tuijotti jalkoväliini ja yökki. 

Oli kuulemma hänen ensimmäinen synnytyksensä... Niin kuka siellä synnytti ja kenen reikä repesi?! 

Ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mut koittakaa ajatella, että teette lapsia itseänne varten, ei vanhempien takia.

Vierailija
4/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisena ääripäänä äitini, joka on minulle mielettömän rakas ja tärkeä, mutta tuona aikana melkoisen yli-innokas, soitti jopa synnärille kun oma puhelimeni oli kiinni, äitini siis tiesi minun olevan synnyttämässä. Ja hän oli kuulemma koko yön istunut malttamattomana puhelin kädessä ja soitti minulle syntymän jälkeenkin useamman kerran päivässä :D

Vierailija
5/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju pilataan sillä "mutta mun äippä olikin aivan ultraihana kun oli mukana kaikessa".

Tiedän mitä AP tarkoittaa tuolla. Täälläkin veljesperheessä oikein odotellaan tosi kovasti, että kuka "miniäistä" tulee raskaaksi. Ei mene tajuntaan, että lapsia ei tehdä tuosta noin. Olen siitäkin varma, että kun se eka tulee, niin muilla lapsenlapsilla ei ole väliä, vaan ne muut miniät olivat "liian hitaita tarjoamaan lapsenlapsia"

t: Ei ap.

Vierailija
6/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä murheet... Minun äitini kuoli, kun esikoiseni oli 3 kk.

Vierailija
7/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:39"]

[/quote]

En ymmärrä naisia, jotka ottavat äitinsä mukaan synnytykseen. Eikös siellä pitäisi olla sen miehen... Tulee vaan mieleen, että oliko se äitimuori myös vieressä, kun sitä vauvaa tehtiin...

Vierailija
8/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se loukkaantui kun laitoit vain viestin, oletti että soitat etkä mitään tekstaile noin tärkeää uutista.

Vierailija
9/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä sanoisin, että äiti olisi miestä parempi tukihenkilö, koska itsekin synnyttäneenä jotain tietää. Näin jälkikäteen (pari lasta) olisin aivan hyvin voinut ottaa miehen lisäksi (tai sijaan) äitini mukaan (tai jopa anopin)

Vierailija
10/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:39"]

[/quote]

En ymmärrä naisia, jotka ottavat äitinsä mukaan synnytykseen. Eikös siellä pitäisi olla sen miehen... Tulee vaan mieleen, että oliko se äitimuori myös vieressä, kun sitä vauvaa tehtiin...

[/quote]

Ei ollu äiti vieressä kun vauvaa tehtiin. Halusin äitini ehdottomasti mukaan. Halusin että paikalla on joku "oma ihminen" joka on kokenut synnytyksen ja joka osaa lukea minua ja tarvittaessa sanoa kätilölle mitä tapahtuu. Minulla oli erittäin turvallinen olo kun äiti oli läsnä.

Vierailija
11/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n harmistuksen ymmärrän. Toisaalta, äitisi ap voi olla "satavarma" vain tyttärensä lasten mummoudesta, tutkimuksen mukaan juuri tämän vuoksi tyttären lapset olisivat usein ne läheisimmät. Mitta joka tapauksessa, lasten lasten epäreilu kohtelu on väärin. Tsemppiä. 

Vierailija
12/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas myönnän olevani 10 vuoden jälkeen katkera kun äiti ei ehtinyt sairaalaan katsomaan toista lastenlastaan vaikka asuu samalla paikkakunnalla. Oli kuulemma niin kiireinen aikataulu