Minkä numeron antaisitte meikkaamattomalle itsellenne?
Valitkaa numero 0-10 väliltä. Eli siis ulkonäkönumero ILMAN meikkiä.
Minä aloitan: 4 ja puoli. Huonosti nukutun yön jälkeen 3 🤭
Kommentit (14)
10- ja -10 oon nätimpi ilman meikkejä..
Iho 9,5. Näin vanhana en enää muuten viitsi mitään numeroa antaa, sillä ei ole mitään väliä.
2 ilman meikkiä. Olen tavallisen suomalaisen naisen näköinen, eli naama on kuin petolinnun per*e!
No mistä hitosta mä voin sen tietää? Kauneushan on katsojan silmässä.
Mua varmaan pitää rumana osa ihmisistä, suurin osa keskivertona, mutta joidenkin (harvojen) mielestä olen oikeasti kaunis.
Ei noilla numeroilla mitään tee. N
tosi vaikee sanoo. :DD ku harvoin tulee katottua itteensä sillee että vaikka laittautuu muuten. Ku periaatteessa oon kauniimpi ilman meikkiä ja kuullu tosi paljon kehuja että miten kaunis ilman meikkiä että yleensä kuulemma päin vastoin. :D Siis tosi tosi vaikea antaa numeroa, kun ei oo niin paljoo vertailukohteita............................ :DDDD varmaan suomalaisiin verrattuna 9½, mut taas tummemmilla piirteillä niii samaa luokkaa ku tummat piirteet must paremman näköset ilman meikkei. :)
Vierailija kirjoitti:
tosi vaikee sanoo. :DD ku harvoin tulee katottua itteensä sillee että vaikka laittautuu muuten. Ku periaatteessa oon kauniimpi ilman meikkiä ja kuullu tosi paljon kehuja että miten kaunis ilman meikkiä että yleensä kuulemma päin vastoin. :D Siis tosi tosi vaikea antaa numeroa, kun ei oo niin paljoo vertailukohteita............................ :DDDD varmaan suomalaisiin verrattuna 9½, mut taas tummemmilla piirteillä niii samaa luokkaa ku tummat piirteet must paremman näköset ilman meikkei. :)
Taidat olla 18v? Vaikka sulla olis tuhkarokko, näyttäisit silti 9-10
Mä olen tavis, ihan neutraalissa mielessä oma arviointi. Silmät ehkä parasta,en tarvitse paljon meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavis, ihan neutraalissa mielessä oma arviointi. Silmät ehkä parasta,en tarvitse paljon meikkiä.
Niin se numero ois ehkä 5?
Kasi miinus.
Paitsi jos olen illalla syönyt jotain suolaista niin seuraavana aamuna 4+.
Kylppärin peilissä 8. Kaikissa muissa peileissä 3.