Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina liian lyhyet hihat - käyttäisitkö miesten vaatteita?

Vierailija
30.12.2020 |

Niih, eli olen kai suht pitkä (172 cm) nainen ja mulla taitaa olla poikkeuksellisen pitkät kädet. Naisten paidoista 95% on liian lyhyet hihat. Zalando pelastaa jonkun verran, kun siinä on se suodatin joka näyttää vain tuotteet, joiden hihojen pituus on extrapitkä <3 mutta aina sekään ei riitä ja olen joutunut palauttamaan paitoja, joiden hihat olivat muka extrapitkiä mutta päättyivät ennen ranteita :D. Lisäksi se rajoittaa valikoimaa melkoisesti, jos tärkein kriteeri on hihan pituus.
Sekin vielä, että rakastan huppareita yli kaiken, erityisesti bändihuppareita. Jos joskus ylipäänsä löydän naisten bändihupparin (en ymmärrä, miksi niitä ei juuri valmisteta), niin hihat ovat aina liian lyhyitä. No, kurkkasin just uteliaisuuttani miesten puolelle yhdessä verkkokaupassa ja herranen aika. Niin paljon upeita bändihuppareita tarpeeksi pitkine hihoineen että huh huh.
Ostaisinko siis miesten huppareita pienissä koissa, miesten huppareissa kun hihat ovat aina sopivan pitkiä? Vai mitä tekisitte? En viitsi enää ostaa vaatteita sillä ajatuksella, että käärin hihat - niitä mulla on aivan tarpeeksi eikä niitä tule kuitenkaan pidettyä, koska tykkään tosiaan, että hiha on tarpeeksi pitkä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen normaalistikin S-kokoa, joten S-koon miehen huppari näyttäisi päälläni varmaan teltalta :D.

Vierailija
2/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaatteet vaatekaupoista niin on mahdollisuus sovittaa eikä tarvitse tilata ja palauttaa uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
4/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 pitkä (kokoa S) ja käytän paljonkin miesten vaatteita, huppareita ja neulepaitoja. Niissä on riittävän pitkät hihat ja miesten vaatteiden hinta-laatu-suhde on paljon parempi.

Vierailija
5/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orankinainen täälläkin. Vuosia olen jo ostanut hupparini miesten puolelta hihojen ja taskujen takia. En muutenkaan pidä tiukoista vaatteista niin miesten hupparit on just hyviä lököjä joiden alle mahtuu hyvin pitkähihaiset paidatkin jos on tarve.

Yksi vaihtoehto on myös ostaa vaate huomattavasti isommassa koossa ja pienentää sitä niistä kohdista mistä tarvii. Tämä tietty vaatii ompelutaitoa ja neuleiden kohdalla saumuria.

Vierailija
6/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän halpisliikkeiden vaatteita, ja noissa tuppaa usein olemaan hihat ja lahkeet niin lyhyet, että ostan nykyisin miesten huppareita/verkkareita suosiolla.

Juuri ostin miesten takin.

Vierailija
7/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persunaiset kulkevat rystyset maassa

Vierailija
8/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 175 pitkä (kokoa S) ja käytän paljonkin miesten vaatteita, huppareita ja neulepaitoja. Niissä on riittävän pitkät hihat ja miesten vaatteiden hinta-laatu-suhde on paljon parempi.

Totta. Joskus ostin t-paitoja, että sain painaa niihin kuvat ja naisten paidat oli ohutta lirpputrikoota ja miesten taas paljon paksumpaa materiaalia.

Vierailija
9/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitoja on regular fit ja slim fit, oisko huppareitakin? Muut kuin slim fit saa näyttämään sumopainijalta.

Vierailija
10/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 176 cm, joka on hoksannut, että miesten pyjamahousut ja collarit (ym. "olohousut") on tosi paljon sopivampia. Lahkeet ei jää lyhyiksi ja muutenkin malli on oikeastaan mukavampi.

Mulla on lyhyet kädet, joten käsien osalta sopii naisten vaatteet. Mutta uskon, että sulle olisi kelpo ratkaisu käyttää miesten huppareita ja neuleita! Ei miesten XS välttämättä olisi valtava. 

Vierailija
11/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kanssasisaret, lähden rohkeasti etsimään mieluisia vaatteita miesten puolelta :)

Vierailija
12/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen xl-kokoa ja mulle on tarjolla enimmäkseen puseroita, joissa on 3/4-hihat. Se turhauttaa mua, koska haluaisin kokopitkät hihat. Miksi just siitä hihan kohdalta pitää säästää kangasta, kun sitä muualle on tuhlattu ihan reilusti? 

Vierailija
13/13 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisissa huppareissa ei ole niinkään se sukupuoli määrittele. Senkun shoppailevat vaan.

Itse taas ketuttaa, kun miesten paidoissa on aina se pyöreä kaula-aukko. Ei vaan pysty käyttämään ilman kuristusfiilistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan