Mitenkähän Yves Rocher on pysyny pystyssä kaikki nåmä vuodet...tilaako kukaan sieltä muka muuta, kuin ilmaislahjoja?
Kaveri, joka töissä Postissa sanoi lisäksi, että nuo vastauslähetyskuoret (00006) ei oo lähettäjäfirmalle mitään halpoja.
Mitähän laimennettua vaseliinia niissä ite tuotteissa on, että homma pysyy kannattavana....
Kommentit (17)
Mistä keksit, että ne tuotteet on kuin ilmaislahjoja?
Mitkä ihmeen vastauslähetyskuoret? Ja kyllä mä tilaan Yvesiltä, just ne lahjat motivoi.
Suomi ei ole ainoa maa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen vastauslähetyskuoret? Ja kyllä mä tilaan Yvesiltä, just ne lahjat motivoi.
Ai niin unohdin palstan keskimääräisen ÄO tason. Siis sellaiset kuoret, joiden palautuksen firma on valmiiksi maksanu. Tilaajan ei tarvitse nähdä vaivaa ostaa postimerkkiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin unohdin palstan keskimääräisen ÄO tason. Siis sellaiset kuoret, joiden palautuksen firma on valmiiksi maksanu. Tilaajan ei tarvitse nähdä vaivaa ostaa postimerkkiä.
Ap
No ei ole tullut ikinä mieleenkään palauttaa mitään Yvesille, joten en tiedä mistään kuorista.
Ainakin Ranskanssa heillä menee erittäin hyvin - jopa 20 % kauneusmarkkinoista on Yves Rocherin hallussa.
Siellä on hyviäkin tuotteita. Mm. kulmakynissä hyvät sävyt, kynä ei liian pehmeä eikä liian kova, pysyy siistinä kulmissa. Sexy pulp ripsari extra mustana on ehkä paras ripsiväri koskaan ja pysyy kuin unelma. Olen mm ollut juhlimassa, nukkunut tms. yön yli ja aamulla herännyt ripsarit yhä siistinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei ole tullut ikinä mieleenkään palauttaa mitään Yvesille, joten en tiedä mistään kuorista.
En ole ap, mutta Yves Rocher on alun perin postimyyntifirma ja välillä tulee kuvasta vastauskuorineen postiluukusta. Vastauskuori käytetään tilauslomakkeen palauttamiseen. Kotikuvastossa ja netissä on yleensä eri tarjoukset, siksi tulee välillä tilattua kuvastosta.
Minulle ei ole tainnut postissa tulla sieltä tarjouksia vuosikausiin. Netin kautta tilaan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aaarghh.....!
Palauttaa= palauttaa tilauskuori täytettynä ilman postimerkkiä (postimaksu maksettu jo valmiiksi)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aaarghh.....!
Palauttaa= palauttaa tilauskuori täytettynä ilman postimerkkiä (postimaksu maksettu jo valmiiksi)Ap
Okei...😂tuollasesta en tiedä mitään, koska olen aina tilannut kaiken netistä tai ostanut niiden myymälöistä, kun niitä vielä oli.
Onko joku keksinyt, miten niitten tekstiviesteistä pääsee eroon? Oon yrittänyt sillä STOPYR ja SEISYR siihen numeroon, johon käsketään laittaa, jos haluaa eroon viesteistä. Ei auta. Ei myöskään sähköpostin kautta yhteydenotto. Ärsyttävää. Sillon kun oli vielä kauppa, josta saattoi ostaa, käytin tuotteitaan ja pidin niistä, mutta en jaksa tuota pakettirumbaa.
Netistä on tullut viimeiset 10 v ainakin tilattua joten mistään palautuskuorista en tiedä. Mutta ihan ok tuotteita paljonkin heillä.
Ah, mitä muistoja 80-luvulta omilta nuoruusvuosilta, jolloin KAIKKi tuntuivat tilaavan Yves Rocherin ilmaisen aloituspaketin, jossa oli runsaasti erilaisia pikkupulloja. Pakkauksia tilattiin niin monta kun kehdattiin kaikilla perheen jäsenten nimillä ja joskus keksittyilläkin :D
Muistan vieläkin miltä parfyymit tuoksuivat, niitä oli ihan kaikilla.
Just joo, eli ei kannata koska vastauskuoret... Normaali postimaksu on 1,75€, yrityksen vastauskuori on tietenkin halvempi. Jos joku sellaisella silloin tällöin tilaa (nettiostajien lisäksi), niin aika pieni pisara meressä.
Joskus olen ostanut ja ihan hyviltä ne meikit vaikutti. Tilasin myös yhden luomivärisiveltimen samaan aikaan ja se oli parhain minkä olen ikinä omistanut. Sitten koira pääsi siihen käsiksi... :'(
Olen mä tilannut montakin kertaa.
Välillä tulee pidempi tauko, mutta nyt korona-aikana on sieltäkin tullut tilattua.