Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassatyö ja muut miehet?

Vierailija
03.06.2014 |

Minua alkoi tämä häiritsemään tänään. Aloitin kassalla työskentelyn hetki sitten ja seurustelen. Kassalla tapaa joka päivä mooonia ihmisiä ja myös niitä hyvännäköisiä miehiä jotka flirttailevat. Muutamaan otteeseen on tullut komea mies ja on vähän pilke silmäkulmassa puhunut minulle, kiittänyt jne. Mulle tulee siitä hyvä mieli ja vastaan iloisesti pitkällä katseella ja hymyllä tms. Mutta mulle tulee huono omatunto tästä asiasta että ns flirttailen niille, tai en tiedä onko se flirttiä mutta kuitenkin :( En minäkään tykkäisi jos mun mies toimisi noin kassalla.. En vain voi sille mitään jos joku mies flirttaillen juttelee mulle, en mä vois vaan olla normaalisti takas ja tyly..

Mitä mieltä te ootte tästä? :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on ihan harmitonta tollanen ja hymyilisin takas. Toisaalta ei mua sitten haittais jos oma mies toimis samalla tavalla, ei tietenkää voi olla eri kriteerejä itelle ja miehelle. Kanattais ottaa vähä rennommin.

Vierailija
2/3 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika herkkä. Eikös sulle makseta siitä että olet ystävällinen asiakkaille? Ei sitä tarvi ottaa niin vakavasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen eritavalla ystävällinen muille asiakkaille ja näille kyseisille miehille -.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä