"Lastenvalvoja aika. Elatus maksu ja tapaamis sopimus"
Exän tekstiä. Miten helvetissä se on tuon lastenvalvojan onnistunut saamaan yhteen kuitenkin? Insinööri AMK (joo, ammattikoulupohjalta, näkyi jo opiskeluaikana). Mua on aina ärsyttänyt yhdyssanavirheet ja tuossa pätkässä niitä oli yli sietokyvyn.
Kyllä, olen katkera, vittuuntunut ja exä ällöttää (tämä piti päästä purkamaan nyt, kiitos ja anteeks) :).
Kommentit (8)
Niin olen, vittumainen tiukkapiponipottaja, mitä tulee exään :D. Kyllä se kesti 13 vuotta, mutta en enää jaksanut katella sen pallinaamaa vaan lähdin :)
ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:22"]
Hyvä ratkaisu, jos ei muuten niin yhdys sanojen takia ;-D
[/quote]
Juuri näin. Naisen ei tarvitse sietää puutteellista oikeinkirjoitusta mieheltä. Kyseessä on fyysiseen väkivaltaan verratava teko.
Kiitti vitonen! Mä luulin että ajattelen yksin näin :). Sillä on R-vikakin, aikuisella miehellä.
ap
Mistä sä olet katkera? Jättikö mies toisen naisen vuoksi, joka ei välitä kirjotusvirheistä tms?
Olen katkera kun ei voinut itse tehdä eropäätöstä vaikka olin ihan sama sille.
ap
[quote author="hiekkapillu" time="03.06.2014 klo 19:12"]
Exän tekstiä. Miten helvetissä se on tuon lastenvalvojan onnistunut saamaan yhteen kuitenkin? Insinööri AMK (joo, ammattikoulupohjalta, näkyi jo opiskeluaikana). Mua on aina ärsyttänyt yhdyssanavirheet ja tuossa pätkässä niitä oli yli sietokyvyn.
Kyllä, olen katkera, vittuuntunut ja exä ällöttää (tämä piti päästä purkamaan nyt, kiitos ja anteeks) :).
[/quote]
Vaikutat sikäli vittumaiselta tiukkapiponipottajalta, että ei ole ihme, että suhteenne ei kestänyt.