Missä tilanteissa käytät rintaliivejä?
Kommentit (31)
Aina paitsi nukkuessa ja vklp saattaa olla rintsikkavapaa päivä jos on muutenkin vapaapäivä.
Kun minulla on niin ohut paita että näkyy läpi. Muulloin en koskaan.
Puen ne ensimmäisenä kun herään ja riisun mennessäni nukkumaan.
t. 80F
Aina paitsi nukkuessa ja uidessa ja saunassa ja suihkussa. Minusta aikuinen nainen (pienirintainenkin) näyttää tyylittömältä ilman liivejä.
Aina, paitsi nukkuessa ja suihkussa. Ja saunassa ja uimassa ja ja löytyihän sitä saivarreltavaa tästäkin asiasta :D
Kuitenkin, en osaa olla ilman rintsikoita vaikka olisin vaan yksin kotona.
Käytän kun poistun kotoa tai meillä on vieraita
Silloinkun farkut ja huppari ei riitä vaatetukseksi, vaan tarvitaan siistimpää.
Käytännösä aina, suihkuun jne toki menen ilman. Öisinkin täytyy olla, tuntuu todella inhottavalta muuten. Voisin mennä pienennysleikkaukseen :(
Kun joudun olemaan takitta muiden ihmisten nähtävissä. Esim siis kauppaan tai koiraa paskattamaan saatan mennä ilman mutta muualle pistän päälle. 70C
En suihkussa tai nukkuessani sängyssä. terv. 75G
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 15:35"]
Aina paitsi nukkuessa ja vklp saattaa olla rintsikkavapaa päivä jos on muutenkin vapaapäivä.
[/quote] Sama vastaus täältäkin.
Yleensä kun menen ulos, joskus olem mennyt ilmankin on seksikkäämpi olo. Kotona en koskaan pidä hyi kamala miten pystytte? Mua ahdistaisi :o
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 16:41"]
Yleensä kun menen ulos, joskus olem mennyt ilmankin on seksikkäämpi olo. Kotona en koskaan pidä hyi kamala miten pystytte? Mua ahdistaisi :o
[/quote]
Kun on isot tissit, niin enemmän ahdistaa olla ilman rintsikoita. Tuntuu että rintakehän iho repee, tissit poukkoilee miten sattuu ja se sattuu lisää rintakehän ihoon, heti rintojen alta hiostaa, nännit hinkkaa paitakankaaseen.
Ja siis joo, olen ilman rintsikoita peseytyessäni ja kotona nukkuessa (80 E).
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 16:41"]
[/quote]
Kun on isot tissit, niin enemmän ahdistaa olla ilman rintsikoita. Tuntuu että rintakehän iho repee, tissit poukkoilee miten sattuu ja se sattuu lisää rintakehän ihoon, heti rintojen alta hiostaa, nännit hinkkaa paitakankaaseen.
[/quote]
No ei se suoraan tissien kokoa katso. Mulla on liivit vain kun lähden jonnekin, tulee vieraita (paitsi joidenkin lähimpien tullessa en käytä välttämättä) ja urheillessa.
T. 75F
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 16:41"]
[/quote]
[/quote]
Ymmärrän :( tosi harmillista jos tuntuu epämukavalta isojen rintojen takia..
En juuri koskaan, sillä olen mies.