Biologinen kello taitaakin olla totta
Täytän ensi vuonna 24. Aikaisemmin olin ehdottomasti lapsia vastaan, mutta nyt on asiat toisin. Harjoitteluun hain päiväkoteihin ja ala-asteelle. Sydän sulaa, kun näkee pieniä vauvoja toppapuvuissaan. Olisi ihana silitellä raskausmahaa...
Järki päässä tosin, vielä. Koulun haluan ensin suorittaa loppuun.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi läskiä paksuksi. Tarkoitus olisi kasvattaa lapsi yhdessä. Mulla ei edes seiso jos jalat ovat kuin ratapölkyt.
No, jollekin tämäkin läski kelpaa. :)
Toisilla on biologinen kello, toisilla ei. Ilmeisesti niillä, joilla on, tulee se "vauvakuume".
(Itselläni ei ole, täytän kohta 44 vuotta enkä koskaan ole kokenut mitään tarvetta lisääntyä. En ymmärrä edes sitä myyttistä "vauvantuoksun" ihanuutta - minun nenääni kaikki vauvat haisevat happamalta maidolta ja kakalta.)
Vierailija kirjoitti:
Toisilla on biologinen kello, toisilla ei. Ilmeisesti niillä, joilla on, tulee se "vauvakuume".
(Itselläni ei ole, täytän kohta 44 vuotta enkä koskaan ole kokenut mitään tarvetta lisääntyä. En ymmärrä edes sitä myyttistä "vauvantuoksun" ihanuutta - minun nenääni kaikki vauvat haisevat happamalta maidolta ja kakalta.)
Mielenkiintoista. En ole hirveästi lasten/vauvojen kanssa ollut tekemisissä. Viimeksi ja oikeastaan ainoan kerran pitänyt vauvaa edes sylissä pitänyt 13 vuotta sitten... :D Ehkä asia muuttuu, jos pääsen päiväkotiin harjoitteluun.
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Itselläni ei ole, täytän kohta 44 vuotta enkä koskaan ole kokenut mitään tarvetta lisääntyä. En ymmärrä edes sitä myyttistä "vauvantuoksun" ihanuutta - minun nenääni kaikki vauvat haisevat happamalta maidolta ja kakalta.)Mielenkiintoista. En ole hirveästi lasten/vauvojen kanssa ollut tekemisissä. Viimeksi ja oikeastaan ainoan kerran pitänyt vauvaa edes sylissä pitänyt 13 vuotta sitten... :D Ehkä asia muuttuu, jos pääsen päiväkotiin harjoitteluun.
Minä olen. Ensin kaikki serkut (minua vanhempia) alkoivat sarjalisääntyä ja 15-20 vuotta myöhemmin tuli ystävä/kaveripiirissä "vauvabuumi". Rupesi jossain vaiheessa riepomaan, kun mulle työnnettiin aina vauva väkisin syliin, ja hymisteltiin että "jos tuo M.:kin huomaisi miten IHAAAAAANUA nuo VAVVVVVVAT ovat ja itsekin alkaisi haluta sellaista".
Joo en alkanut.
Terveisin tuo lainaamasi numero 3.
Biologinen kello on totta. Täytin 35v,koko ajan pane ttaa, vauvoja näkyy joka puolella,
Mutta en tee neljättä, nuorinkin 5v.
En laittaisi läskiä paksuksi. Tarkoitus olisi kasvattaa lapsi yhdessä. Mulla ei edes seiso jos jalat ovat kuin ratapölkyt.