Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö päiväkodissa enää tosiaan saa laulaa sitä "minä olen pikkupoika/tyttö posteljooni" ?

Vierailija
30.12.2020 |

Tytär kertoi että heillä oli laulettu "minä olen pikku-pikku-posteljooni" miksi sukupuolet ovat nykyisin kiellettyjä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten päiväkodissa on eri vessat eri sukupuolille. Olin ihan äimänä tästä vanhanaikaisuudesta.

Vierailija
2/6 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sukupuolet ole kiellettyjä. Nykyisin on vain alettu ottaa huomioon se, että jokainen identifioi itse mihin sukupuoleen kuuluu (eikä välttämättä halua paljastaa sitä muille) ja että sukupuolia on lukematon määrä erilaisia. Lapsia ei tule opettaa transfobisiksi eikä myöskään rikkomaan muunsukupuolisten ihmisoikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyll lauletaan. Lähes joka päiväkodissa se on synttärirituaalina missä joku lapsi tuo sankarille kortin.

Vierailija
4/6 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun meette sine päiväkotiin niin huomaatte kyllä eron pojissa ja tytöissä. Ihan ilman mitään roolittamista niin ero vaan on ja näkyy.

Sorry.

Vierailija
5/6 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät sukupuolet ole kiellettyjä. Nykyisin on vain alettu ottaa huomioon se, että jokainen identifioi itse mihin sukupuoleen kuuluu (eikä välttämättä halua paljastaa sitä muille) ja että sukupuolia on lukematon määrä erilaisia. Lapsia ei tule opettaa transfobisiksi eikä myöskään rikkomaan muunsukupuolisten ihmisoikeuksia.

Olen ollut 30 vuotta päiväkodissa töissä ja kyllä ne epäselvät tapaukset aika harvassa on ollu.

Toisaalta en kyllä muista että ketään olisi kielletty leikkimästä jotain sen takia että on joku.

Vierailija
6/6 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pojan muistan joka joskus 3-4 vuotiaana halusi leikkiä aina prinsessaa ja tykkäsi kaikista tyttö jutuista.

No nyt on vajaa kolmekymppinen kahden lapsen isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi