Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä "toi vihaa mua" valitus

Vierailija
02.06.2014 |

Olen tässä miettinyt muutamia kavereita kuunnellessa, että mikä helvetti siinä on kun suoraan sanottuna maailma tuntuu pyörivän sen oman navan ympäri, kun puhutaan heistä ja kanssaeläjistään.

Tässä muutamia esimerkkejä, mitä ystäväni, tai paremminkin sanottuna tuttavani sillä en heitä enään jaksa, ovat sanoneet määrittelemättömässä ajassa (=osa saattaa olla vuodentakaisia, osa ihan lähiaikoina):

"Mä oon ihan varma että ***** inhoo mua."

"Mua vihaa kaikki."

"Joo ei se tykkää must mut hyvä niin, tunne on samanpuoleinen."

"En mä sitä tiedä, mut tiiän et se vihaa mua."

Siinä kahvipöydässä näitä henkiöitä vastapäätä istuessa tulee vain mieleen, että saavatko he siitä jonkinlaista sairasta mielihyvää, kun kuvittelevat muiden vihaavan itseään? Vai vippaako sieltä yläkerrasta yksinkertaisesti niin paljon, tai projektoivatko he omia tunteitaan omaa persoonaansa kohtaan muihin?

Yritän aina kyseisissä tapauksissa toitottaa, että ei, se lääkiksessä/oikiksessa/raksa-alalla/ravintolakokiksi/miksihelvetiksi opiskeleva ihminen tuskin sua inhoaa, sillä on ehkä muutakin tekemistä kun aikansa kuluksia miettiä, mitä kaikkea pahaa sinussa on ja mitä vikoja sinussa on.

Mikä ihmiset ajaa tuollaiseen säälittävään vihapuheeseen? Kertokaa minulle.

Ja anteeksi yhtäkkinen purkaus ja mahdollisesti sekalainen teksti, töksäytin ajatukset ruudulle vain siinä muodossa missä ne mieleeni juolahtivat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat anteeksi.

Vierailija
2/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhujan huono itsetunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakua?

Vierailija
4/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:50"]

Saat anteeksi.

[/quote]

Jee! <3

Vierailija
5/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännetty pätemiskisa. Säälin kalastelua, keskinäisten suhteiden lujittamista - me vastaan muut, toimii aina.