Kun haaveet muuttuvat todeksi - blogi
http://ruusuillatanssimistasittenkin.blogspot.fi
Lukeeko kukaan? Mitä mieltä blogista/blogistasta?
Kommentit (12)
Satunnaisesti luen, blogisti vaikuttaa vähän lapselliselta ja hänellä sattuu olemaan maailman helpoin lapsi, niin olettaa että kaikilla muilla pitäisi myös mennä asiat kuten heillä. Esim. Allergia-kierteessä kamppaileva perhe voisi vääntää niskat nurin noin omahyväisestä asenteesta. En myöskään henk.koht ymmärrä miksi imettää vieläkin lähes 2v lasta. Olen ymmärtänyt että kirjoittaja olisi venäläinen alkujaan.
Hyviä mielipidekirjoituksia, ei taida olla suomalainen?
Luen ja tykkään, ei kaikkia blogeja tarvitse aina haukkua.
Tän blogin linkki löytyy aika usein kaiken maailman "nimetkää kiva blogi" - aloituksista. Blogin pitäjä taitaa itse olla asialla.
Tän blogin linkki löytyy aika usein kaiken maailman "nimetkää kiva blogi" - aloituksista. Blogin pitäjä taitaa itse olla asialla.
Teennäistä, mukahauskaa lässytystä - no, thanks! :)
En ole aikaisemmin lukenut blogia, mutta ensisilmäyksellä kirjoittaja vaikuttaa ihan mukavalta, vähän pinnallisella tosin.
Kävin kurkkaamassa. Ihan ok, mutta en itse ole kiinnostunut seuraamaan.
Tuntematon tännekin. Ööö... Kaunis on, ja hyvässä kunnossa vaikka vuoden ikäinen vauva, mutten ole kiinnostunut siitä aihepiiristä.. Niinku milloin taapero isojen sänkyyn, wooot! Eikö se osaa ite päätellä?
Lukeeko joku tätä vielä? Mitä mieltä, onko mennyt parempaan vai huonompaan suuntaan?