Olen hotellin respassa töissä ulkomailla, kysymyksiä?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 06:33"]Saako sieltä helposti töitä?
[/quote]
Jos osaat sujuvaa suomea ja viroa, niin kyllä. Venäjä plussa, joissakin paikoissa vaatimus.
Oletko virolainen taustaltasi vai missä olet oppinut kielen?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:52"]Onko hotellissanne luteita? Onko ollut? Mitä teet, jos asiakas kertoo nähneensä niitä tai tulleensa purruksi?
[/quote]
En ole kuullut, että olisi.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 06:42"]Oletko virolainen taustaltasi vai missä olet oppinut kielen?
[/quote]
Opin keskitasolle virolaisen mieheni kautta, nyt töissä ollessa kielitaito kehittynyt,
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:53"]Millaiset miehet käyttävät maksullisia, liikemiehet vai tavan pulliaiset?
Käyvätkö he vain tunnin hotellissa, eli buukkaatko tuntihuoneita?
Joudutko tilaamaan maksullisia naisia asiakkaille?
[/quote]
Tavalliset miehet, yleensä vähemmän komeat.
Tuntihuoneita meiltä ei edes saa.
Emme tilaa naisia asiakkaille.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 06:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 06:42"]Oletko virolainen taustaltasi vai missä olet oppinut kielen?
[/quote]
Opin keskitasolle virolaisen mieheni kautta, nyt töissä ollessa kielitaito kehittynyt,
[/quote]
Lisään vielä, että olen ihan suomalainen kyllä. Kaksi vuotta asunut Virossa.
Onko nämä huorissakävijät pääasiassa suomalaisia?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 06:51"]
[/quote]
Varmaan 80-90%. Eli kyllä.
Muut on sitten jostain Brasiliasta, innoissaan pääsevät vaaleiden kanssa petiin..
Että oikein ulkomailla, ja sit kuitenkin kämäsessä Virossa. :DDDDD loool
Pitikö sinun työskennellä ensin kerroshoitajana? Olen aikoinaan käynyt kerroshoitajakurssin (mutten ole päivääkään tehnyt sitä työtä) ja siellä sanottiin, ettei ulkomailla pääse respaan töihin ennen kuin on työskennellyt tietyn ajan kerroshoitajana, jotta tietää mitä se työ on kerroksissa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 06:54"]
[/quote]
Muut on sitten jostain Brasiliasta, innoissaan pääsevät vaaleiden kanssa petiin..
[/quote]Onko siellä jotain thaihieromoja joissa paikalliset miehet sitten käy, vai viekö ne maksulliset kotiinsa vai eivätkö käy kotikentällä huorissa lainkaan? Helsingissähän virolaisia näkyy kyllä vierailevan hieromoissa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 06:58"]
[/quote]
Huomaa, että porukka ei oo Superalkoa pidemmällä käynyt.
Mulla oli aluksi meinaan täsmälleen samanlaiset ajatukset.
Ps. Kommentistasi huomaa vieläpä ikäsi. 15-vuotias ei osaa vielä arvostaa Viron kohteita, sen ymmärrän kyllä. :)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 06:59"]
Pitikö sinun työskennellä ensin kerroshoitajana? Olen aikoinaan käynyt kerroshoitajakurssin (mutten ole päivääkään tehnyt sitä työtä) ja siellä sanottiin, ettei ulkomailla pääse respaan töihin ennen kuin on työskennellyt tietyn ajan kerroshoitajana, jotta tietää mitä se työ on kerroksissa.
[/quote]
En, pääsin suoraan respaan koska puhun suomea.
Siivoojat eivät osaa edes viroa, miksi minut laitettaisi sinne? :)
Mä oon opiskellut hieman viroa ja haluaisin muuttaa joksikin aikaa kielitaidin kohentamiseksi! Missä tapasit miehesi?:)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 07:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 06:54"]
[/quote]
[/quote]Onko siellä jotain thaihieromoja joissa paikalliset miehet sitten käy, vai viekö ne maksulliset kotiinsa vai eivätkö käy kotikentällä huorissa lainkaan? Helsingissähän virolaisia näkyy kyllä vierailevan hieromoissa.
[/quote]
Olen kuullut maksullisilta, etteivät ole kiinnostunut virolaisista asiakkaista, koska heillä ei ole tarpeeksi rahaa. Täällä on kyllä hieromoita miehille..
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 07:01"]
Mä oon opiskellut hieman viroa ja haluaisin muuttaa joksikin aikaa kielitaidin kohentamiseksi! Missä tapasit miehesi?:)
[/quote]
Lukiossa Suomessa. Nykyään seurustelen tosin suomalaisen kanssa, eli ex on tuo virolainen.
Tänne vain! Itse opin kielen puolessa vuodessa, kun aktiivisesti käytin. Ymmärtämään opin jo aiemmin, mutta puhuminen (etenkin suomiaksentin hävittäminen) on sitten toinen juttu. Menen nykyään virolaisesta, jos ei puheenaihe ole kovin vaativa.
Onko Virossa joku asia paremmin kuin Suomessa?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 06:58"]
[/quote]
Ei hitto näitä teinejä täällä, taitaa coolia olla vaan New York vai??
Me käydään ukon kanssa aina Eestissä kartanoissa ja kylpylöissä. Saarilla on upeet maisemat!! Teineille Eestissä ei kyllä mitään ookkaan, vanhempana sitten alkaa arvostaa!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 07:08"]
Onko Virossa joku asia paremmin kuin Suomessa?
[/quote]
Ei tule ihan heti mieleen..
Virossa lapsilisää nostettiin 19e-->45e. Useemmasta lapsesta satanen/hlö.
Suomessa laskivat. Se ainakin, vaikka summa on edelleen täällä pieni. :) Parannusta kuitenkin!
Saako sieltä helposti töitä?