Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö te alkoholisti aina samasta kaupasta tai viinakaupasta ostamassa juomat vai

Vierailija
29.12.2020 |

Vai haetteko eri kaupoista, ettei teitä luultaisi niin alkohilsteiksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasra ostan. Ja alkosta. Ja tilaan saksasta.

Vierailija
22/23 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni kunta ja yksi alko eli aina samasta ostin. Mutta maksoin aina käteisellä, jotta ei näy tiliotteessa ja ei pysty jäljittämään muutenkaan kuka ostaa tai mitä ostaa.

(Nyt reilu vuosi ilman pisaraakaan, mutta edelleen AA kerhoon meno nolottaa enemmän, kuin alkossa käynti silloin. Eli omituinen on ihmisen mieli)

Oliko erityinen syy, ettet halunnut, että tiliotteessa näkyy? Onko sillä kuitenkaan mitään väliä?

Nyt, kun asiaa katsoo taaksepäin/ulkopuolelta, niin eihän sillä mitään väliä olisi ollut. Silloin ajatteli, että haluaa pitää asian puolisolta näkymättömissä ja tavallaan ongelmaa ei ole kun se ei näy missään (eli tiliotetta selatessa ei näy, että alkossa on käyty esim. 12 peräkkäisenä päivänä edellisessä kuussa ja sitten taas ei ollenkaan). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaan mun pro vinkit. Eli koska olen kotiäiti käyn aina päiväsaikaan kaupoilla. Mutta en koskaan osta ruokakaupasta olutta. Menen aina Tokmannille. Siellä on hyllyjen välissä pullojen ja tölkkien palautuspiste. Siellä ei kukaan näe paljonko on tullut juotua ja paljonko pulloja palautan. Sitten kun pullot on palautettu. Menen kärryjen kanssa kaljahyllyille ja ostan halvinta olutta mitä on ainakin kaksi lavaa. Ja koska rahat on vähissä ostan kotiviiniä aineksia. Eihän se oma tekemä viini hyvää ole, mutta eihän sitä maun takia juodakkaan. Siitä sitten kotio valmistelemaan. Ja jos olen illanvietoissa, koitan innostaa muitakin juomaan, jotta eivät ihmettelisi minun juomistani. Näin tämä sujuu. Ja jos joku ihmettelee jotain, niin sitten vaan selittelen niin pirusti. Mutta pyrin piilottelemaan ja olen siinä aika hyvin mielestäni onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä