Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö te alkoholisti aina samasta kaupasta tai viinakaupasta ostamassa juomat vai

Vierailija
29.12.2020 |

Vai haetteko eri kaupoista, ettei teitä luultaisi niin alkohilsteiksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelen paikkaa, mutta ainoastaan saavutettavuuden mukaan. Kun työasiat koko ajan haittaavat juomista, joutuu hakemaan pullonsa milloin mistäkin työmatkan varrelta.

Mutta ehkä en ole ihan Suomen kovin juomamies.

Vierailija
2/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kunta ja yksi alko eli aina samasta ostin. Mutta maksoin aina käteisellä, jotta ei näy tiliotteessa ja ei pysty jäljittämään muutenkaan kuka ostaa tai mitä ostaa.

(Nyt reilu vuosi ilman pisaraakaan, mutta edelleen AA kerhoon meno nolottaa enemmän, kuin alkossa käynti silloin. Eli omituinen on ihmisen mieli)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tuli jo valomerkki, sen verran on kirjoituksessa virheitä.

Vierailija
4/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni kunta ja yksi alko eli aina samasta ostin. Mutta maksoin aina käteisellä, jotta ei näy tiliotteessa ja ei pysty jäljittämään muutenkaan kuka ostaa tai mitä ostaa.

(Nyt reilu vuosi ilman pisaraakaan, mutta edelleen AA kerhoon meno nolottaa enemmän, kuin alkossa käynti silloin. Eli omituinen on ihmisen mieli)

Oliko erityinen syy, ettet halunnut, että tiliotteessa näkyy? Onko sillä kuitenkaan mitään väliä?

Vierailija
5/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun isossa kaupungissa niin on varaa valita mistä kuoharini haen. Palvelu on aina loistavaa kun ostaa 8 kpl 15-20 € cremanteja

Vierailija
6/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle tuli jo valomerkki, sen verran on kirjoituksessa virheitä.

Sori kirjoitan nopeasti ihan miten sattuu olin selvinpäin tai en. 

Mulla on paha tapa kirjoittaa  ylinopeasti enkä ehdi tsekata kirjoitusvirheitä. 

Vierailija
7/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain ja haen eri kaupoista. Joskus ajellut lähemmäs sata kilsaa, ettei tarvitse samasta paikasta hakea. Joskus muinoin naureskelin jollekin joka samaa teki. Mietin, että mitä välii...

Vierailija
8/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kauppaa, kun myyjä sanoi kiitos ja nähdään taas. Jotenkin jysähti syvältä vaikka tiesin, että ongelmahan tässä on. 

Vierailija
9/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on tullut ajeltua...

Vierailija
10/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen oluet aina samasta lähikaupasta. Harvoin siellä on edes sama myyjä ja ei ne kaikki mua edes muista kun on tällä alueella niin paljon juoppoja ja sellaisia jotka ostaa paljon enemmän kuin minä.  Tosin en mikään mega-alkoholisti nyt olekaan. 

Vierailija
11/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja tilaan juomat viinitilalta suoraan kotiinkuljetuksena. Ketään ei kiinnosta vaikka kuinka paljon tilaisin. Ymmärrän kyllä, jos lähikaupasta aina käy tilaamassa-- 

Vierailija
12/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta haen. En mä lähde dösällä kuljeskelemaan pitkin kyliä. Hullummalta se tuntuis. :D

Tuosta saa ostettua kolme litraa laatuviiniä kerralla ja kaupasta kaljaa.

Vierailija
13/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta paikasta eli laivalta haetaan aina autollinen kaljaa ja viinaa, kun edellinen on ehtynyt.

Vierailija
14/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemani holisti käy eri kaupoissa, välillä toisessa kaupungissakin. Ei osta kuin sen päivän tarpeen jostain syystä. Sitten onkin jo klo 11 kännissä kun ankka...soittelee aina, mutta en jaksa kännisten juttuja jokapäivä klo 11 kun alan syömään.

Vierailija
15/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alkoholisti, mutta kuka nyt ostaa viinat kaupasta..ostetaan aina isompi satsi kerralla laivalta tai suoraan saksasta, säästää rahaa, eikä tarvi taas kuukausiin ostaa...

Vierailija
16/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alkoholisti, mutta kuka nyt ostaa viinat kaupasta..ostetaan aina isompi satsi kerralla laivalta tai suoraan saksasta, säästää rahaa, eikä tarvi taas kuukausiin ostaa...

Mulla on varaa käydä Alkossa.

Vierailija
17/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varaa käydä Alkossa.

Jos saa saman yli puolet halvemmalla, miksi maksaa enemmän..? Juuri tämän ajattelun takia taas minulla onkin tilillä ihan mukavasti rahaa..

Vierailija
18/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kaupoissa käyn. Yleensä juon ihan vain olutta, ja ostan sen siitä ruokakaupasta, jossa muutenkin käyn. Ja koska ostan ruokanikin eri kaupoista, ostan myös olueni. Alkossa jos haluan käydä niin siinä mikä on sopivasti kulkureittieni varrella, eli sekin vaihtelee. Tietysti käyn myös ravintoloissa, sitten kun korona taas on ohi.

Vierailija
19/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se, kysymys oli osoitettu alkoholisteille. Sinulla ehkä se isompi satsi säilyy kaapissa ja tissuttelet vähitellen. Kunnon alkoholistilla ei yleensä säily.

20/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelen kahden kaupan välillä, tosin teen niin vaikka ostaisin vaun ruokaa.

Nykyään tosin twen alkoholini useammin itse, niin eipä tarvitse a) tuhlata rahojaan ja b) ravata kaljakaupassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän