Sain eilen tietää, ettei raskaus useinkaan näy alkuvaiheessa? siis testillä edes
Tein testin 4 ja 5 viikkoa kuukautisten jälkeen. nega
Yhessä välissä tuli tosi niukka vuoto. Aika paljon ollut raskausoireita itse asiassa. Samat oli viimeksi - testi näytti ensin negaa ja hyvin niukat "menkat" oli 3 kertaa raskaana. Nyt oottelen uutta testiä postissa...
Kommentit (9)
Siis mitä? Teit testin 5 viikkoa edellisten menkkojen jälkeenkö? Teitkö aamupissasta?
Kuinka pitkä on kiertosi?
Jos kierto on 30 päivää, on ovulaatio ollut noin puolivälissä. Tällöin kuukautiset ovat kaksi viikkoa ovulaation jälkeen, eli testi olisi tehty kuukautisten ollessa viikon myöhässä.
Itse tein vahvan positiivisen aamupissasta varhaistestillä muutamaa päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Normaalilla testillä tuli heti positiivinen muutama päivä sen jälkeen.
Eli tuo nyt riippuu kiertosi pituudesta. Jos se on pitkä, on voinutkin tulla nega.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Teit testin 5 viikkoa edellisten menkkojen jälkeenkö? Teitkö aamupissasta?
Kuinka pitkä on kiertosi?Jos kierto on 30 päivää, on ovulaatio ollut noin puolivälissä. Tällöin kuukautiset ovat kaksi viikkoa ovulaation jälkeen, eli testi olisi tehty kuukautisten ollessa viikon myöhässä.
Itse tein vahvan positiivisen aamupissasta varhaistestillä muutamaa päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Normaalilla testillä tuli heti positiivinen muutama päivä sen jälkeen.
Eli tuo nyt riippuu kiertosi pituudesta. Jos se on pitkä, on voinutkin tulla nega.
Mulla on polykystiset munasarjat, kierto on mitä sattuu. Viimeksi muistan että testasin aika alussa, sit tuli se vuoto ja aattelin et ei raskaana. Myöhemmin tein varmuuden vuoks uudestaan ja plussa oli suuri yllätys. Ap
Siis sulla on ollut sama ennenkin ja "eilen sait tietää"?
Minulla näytti plussaa joskus viikon päästä, niukkaa tuhrua oli jonkin aikaa.
Itse tein testin iltapäivällä 6 vrk siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Positiivinen oli. Oliko tuo vuoto välissä kuitenkin menkat?
Vierailija kirjoitti:
Siis sulla on ollut sama ennenkin ja "eilen sait tietää"?
Minulla näytti plussaa joskus viikon päästä, niukkaa tuhrua oli jonkin aikaa.
Mikä tässä oli ristiriitaista? Eilen luin netistä, että väärä negatiivinen alkuvaiheessa on kuulemma yleistäkin. Sitä en ollut tiennyt. Ja aloin siitä muistella, että näin oli itellä viime kerralla. Viime raskaudesta yli 10 vuotta sitten ja eipä ole usein tullut mietittyä että miten se menikään. Mutta niin se oli että raskausoireita - > nega - > vuoto - > uusi testi " vain varmuuden vuoksi". Ja sillon kun plussa tuli, oli viikkoja yli 6. Ap
Vähän outoa, koska hcg on jo viikolla 3 vähintään 5, minkä testi jo havaitsee. Usein kai tehdään pari testiä jos uskoo tuloksen olevan väärä. Voihan testikin olla viallinen.
up
kokemuksia?