Voiko horoskooppimerkkinsä vaihtaa?
Ja tiedän kyl että se määrätään syntymäpäivän mukaan mutta olen kalat vaikka haluaisin olla leijona. Enkä haluais huijaa aina kun kysytään....
Kommentit (15)
Kato tästä uudet horoskoopit, voit olla joku muu kuin kala
Vierailija kirjoitti:
Mä oon neitsyt, mutta oon niinkuin kalat tai rapu.
Rapu on mun kuumerkki, ehkä sen vuoksi?
Itse vaihdoin, kun luin jostain, ettei ne nykyiset pidä enää paikkaansa varsinkaan suht rajalla olevilla, kun taivaankappaleiden asennot ovat muuttuneet. Itse olen syntynyt heinäkuun 27. päivä, enkä ole todellakaan leijona, vaan ilmiselvä rapu. Ravun luonnekuvauksen luettuani melkein säikähdin, että tuohan olen 100% minä....
Ei voi. Se horoskooppimerkkisi on pysyvästi merkitty viranomaisten rekistereihin ja kuka vain voi tarkistaa merkkisi erityisestä julkisesta rekisteristä luottotietojen tapaan joten jäät kyllä kiinni jos valehtelet.
Itse olen Kalat enkä suostu vaihtamaan tätä mihinkään. Paras merkki
Hortsari on syntymän hetkellä määrätty, se ei muutu ikinä koskaan.
Just katoin ravun kuvauksen, ja se oli kuin kuvaus minusta. Eli olen rapu.
t. kuurapuneitsyt
Tämä selittää sen että miten kaverini on enemmän tunteellinen ja perhekeskeinen rapu kuin leijona, ja minä olen urakeskeinen, johtajatyyppiä oleva leijona koska merkkini pysyi tuon uuden mukaan leijonana.
Teidän KUUmerkki on se todellinen luonne joka tulee esiin kännissä :D
Se alkaa vaikuttaa noin 30v iässä.
NOUSEVA merkki on se jollaisena esiinnytte muille.
AURINKOmerkki on se jollaisena synnytte ja jossa teidän perusominaisuuksia, mutta nuo kuu ja nouseva voivat hyvinkin paljon kääntää sitä aurinkomerkkiominaisuutta toiseen suuntaan.
Kannattaa tutustua.
t: aurinkoneitsyt, nousuleijona ja kuuoinas
Vierailija kirjoitti:
Miten se kuumerkki katsotaan?
Mene johonkin astrologiselle sivustolle,missä voit tehdä syntymäkarttasi,siitä näet niin kuu-kuin nousumerkkisikin. Esim. Astro.fi
Mä oon neitsyt, mutta oon niinkuin kalat tai rapu.