Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abikurssit? Millaisia ja missä vaiheessa? Kokemuksia?

Vierailija
29.12.2020 |

Kirjoitukset ensi keväänä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksetiin pojan kaverille kun antoi tunteja. Opiskelee itse matikan opeksi.

Vierailija
2/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ennenn sitä  ostettiin ja maksettiin (lapsille) valmennuksia ja kurssituksia lähinnä korkeakoulujen ja yliopistojen pääsykokeita silmällä pitäen. Tulevaisuudessa yhä useampi ostaa jälkikasvulleen (ai yhä useampi myös iselleen) erilaisia preppaus ja valmennuskursseja, jotta pärjäisi mahdollsimman hyvin ylioppilaskirjoituksissa. - Huokaus. Sitä huokaa syvään ja samalla ihmettelee, että miten sitä itse aikanaan onnistuinkaan oman paikkani saamaan...

Mutta vielä ennen maksullisten kurssien ostamista, niin olettehan tsekannee Ylen abireenit (ai jotain sinne päin ) kokonaisuuden antia. - Eivähän nämä tietenkään sulje tosiaan pois. Tsemppiä tulevaan!

Yliopisto-opiskelija  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ennenn sitä  ostettiin ja maksettiin (lapsille) valmennuksia ja kurssituksia lähinnä korkeakoulujen ja yliopistojen pääsykokeita silmällä pitäen. Tulevaisuudessa yhä useampi ostaa jälkikasvulleen (ai yhä useampi myös iselleen) erilaisia preppaus ja valmennuskursseja, jotta pärjäisi mahdollsimman hyvin ylioppilaskirjoituksissa. - Huokaus. Sitä huokaa syvään ja samalla ihmettelee, että miten sitä itse aikanaan onnistuinkaan oman paikkani saamaan...

Mutta vielä ennen maksullisten kurssien ostamista, niin olettehan tsekannee Ylen abireenit (ai jotain sinne päin ) kokonaisuuden antia. - Eivähän nämä tietenkään sulje tosiaan pois. Tsemppiä tulevaan!

Yliopisto-opiskelija  

Kiitos vinkistä.

Vierailija
4/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulevana keväänä? Mihin aineisiin abikurssit?

Vierailija
6/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulevana keväänä? Mihin aineisiin abikurssit?

Itse en ole enää kohde ryhmää, mutta, jos olisin niin tieysti niihin aineisiin, jotka A) Mitkä aikoo kirjoittaa ja B) Joisa on mahd. etua myös silloin hakee jatko-opiskelupaikkaa. Monta kertaa yksi ja sama asia mutta ei toki aina. 

Vierailija
7/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me maksetiin pojan kaverille kun antoi tunteja. Opiskelee itse matikan opeksi.

Uteliaisuudesta paljonko maksoitte? - Ja millä perusteella? Tunnilta/ opetuskerralta? Niin ja kannattiko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi