Nössömäisen miehen kanssa seurustelu
Mitä siitä saatte? Tunnetteko seksuaalista vetoa nyssykkäänne? Tarkoitan sellaista hieman feminiinistä miestä, joka palvelee naista ja nöyrtyy kaikkeen mitä nainen pyytää vaikka ei oikeasti ehkä haluaisi. Esim. kyytsäilee sinne tänne, vaikka naisella ajokortti, mutta ei uskalla ajaa eikä edes opetella ajamaan. Juoksee edes takas kaupassa ostamassa jotain mitä nainen pyytää, koska nainen ei itse jaksa ja tietää, että mies palvelee.
Onneksi itselläni on miehekäs ulkomaalainen mies. Olisi vaan kiinnostavaa kuulla miten kykenette tuntemaan vetoa tossumieheen.
Kommentit (39)
Ainakin jotkut ulkomaalaiset miehet ovat mustasukkaisempia kuin Suominössöt. Ehkä heissä on jotain sellaista eläimellisyyttä mihin Suominaiset tuntevat vetoa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:29"]
Esim. kyytsäilee sinne tänne, vaikka naisella ajokortti, mutta ei uskalla ajaa eikä edes opetella ajamaan. Juoksee edes takas kaupassa ostamassa jotain mitä nainen pyytää.
[/quote]
Jotkut kutsuvat tätä toisen huomioimiseksi ja rakkaudeksi. Jos minulla on kädet taikinassa ja huomaan, että voi on loppu, kyllä minä pyydän miestä käymään lähikaupassa.
Ikävää, että sinulla on sellainen mies, joka ei tee mitään sinun puolestasi. Jotkut näköjään nauttivat moukkien kanssa elämisestä.
[/quote]
Kyllä se kuule tekee. :) Ei kuitenkaan ole mikään nössö, onneksi.
Ap
[/quote]
Juurihan sinä olet selittänyt, että mies, joka tekee jotain, mitä nainen pyytää, on halveksittava nössö. Koeta nyt päättää.
[/quote]
Tekee KAIKEN mitä nainen pyytää, vaikka pyynnöt olisivat typeriäkin ja nainen käyttää miestä hyväkseen, koska tietää miehen suostuvan aina. Tajuatko? Tuskin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:29"]
Esim. kyytsäilee sinne tänne, vaikka naisella ajokortti, mutta ei uskalla ajaa eikä edes opetella ajamaan. Juoksee edes takas kaupassa ostamassa jotain mitä nainen pyytää.
[/quote]
Jotkut kutsuvat tätä toisen huomioimiseksi ja rakkaudeksi. Jos minulla on kädet taikinassa ja huomaan, että voi on loppu, kyllä minä pyydän miestä käymään lähikaupassa.
Ikävää, että sinulla on sellainen mies, joka ei tee mitään sinun puolestasi. Jotkut näköjään nauttivat moukkien kanssa elämisestä.
[/quote]
Ap
[/quote]
Juurihan sinä olet selittänyt, että mies, joka tekee jotain, mitä nainen pyytää, on halveksittava nössö. Koeta nyt päättää.
[/quote]
Tekee KAIKEN mitä nainen pyytää, vaikka pyynnöt olisivat typeriäkin ja nainen käyttää miestä hyväkseen, koska tietää miehen suostuvan aina. Tajuatko? Tuskin.
Ap
[/quote]
"Kaiken" ja "aina". Just joo, sellaisia on varmaan tooosi paljon.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:54"]
Av-mamma ei yleensä tajua näitä asioita, siksi tuollaisia aloituksia väitetään aina provoiksi ja miesten kirjoittamiksi. Normaali kiltti on eri kuin nössö lapanen jolla ei ole omaa tahtoa. Mutta kerro se justiinoille. He eivät kykene näkemään sitä eroa, siksi saavat kilarin luettuaan viestejä, joissa "heidän kilttiä miestä" haukutaan. Oikeasti lapasmaista miestä ei halua kukaan, ellei sitten ole laiska ja kaipaa tohvelia joka palvelee alistuvaisena.
[/quote]
Ja terve taas, ap. Sä olet Suomen tyhmin mies.
Aika saapas itsekin. Suomen kirjoitetaan pienellä s-kirjaimella.
Mun nössykkä käsilaukunkantajani tekee lähes mitä vaan omassa vallassaan olevaa tehdäkseen mun elämästäni helpompaa ja mukavampaa. Voi se nynny kuskaa, tiskaa, kuuntelee, silittelee ja juoksee ympäri kauppaa tai kaupunkia mun mielihalujeni mukaan. Se ei puhu mulle koskaan rumasti ja suhtautuu muhun varauksettoman ihailevasti ja kunnioittaen. Voi vitsit mikä lapanen.
Sama nyhverö on myös työelämässä menestynyt, korkeasti koulutettu, vaativia asiantuntijatehtäviä hoitava tiukkis. Kukaan siihen työasioissa tutustuva ei ikinä sanois sitä nynnyksi (eikä kyllä kukaan tasa-arvoa ja hyviä käytöstapoja arvostava sanois niin meistä kotioloissakaan). Mitä kamalaa siinä on, jos parisuhteessa kumppanit yrittää tehdä toistensa elämästä mahdollisimman helppoa ja osoittaa kunnioitusta? Mä lähtisin aika nopeasti kävelemään, jos kundi olis joku testo-alfa-mölli, joka ei ihan periaatteesta voi tehdä mitään kohteliasta, ettei aleta pitämään ihan homona.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Kyllä niitä on. Sori.
Ap
Tossumies sopii niille ketkä pystyvät tuntemaan vetoa vielä sellaiseen. Itse tunnen vetoa vain miehisiin miehiin, joilla on myös oma tahto. Myöskään makuuhuoneessa en kestä puudelimaista miestä. Siellä varsinkin kaipaan miehekästä miestä, joka osaa ottaa kunnolla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:54"]
Av-mamma ei yleensä tajua näitä asioita, siksi tuollaisia aloituksia väitetään aina provoiksi ja miesten kirjoittamiksi. Normaali kiltti on eri kuin nössö lapanen jolla ei ole omaa tahtoa. Mutta kerro se justiinoille. He eivät kykene näkemään sitä eroa, siksi saavat kilarin luettuaan viestejä, joissa "heidän kilttiä miestä" haukutaan. Oikeasti lapasmaista miestä ei halua kukaan, ellei sitten ole laiska ja kaipaa tohvelia joka palvelee alistuvaisena.
[/quote]
[/quote]
Vai että pienellä. Hohhoijaa taas.
Missä päin Suomea käytetään sanaa kyytsäilee?? Tajuan kyllä, että sillä tarkoitetaan kyydin antamista, kuskaamista, mutta en ole koskaan kuullut tuollaista muotoa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Kyllä niitä on. Sori.
Ap
[/quote]
Sä et ole pelkästään tyhmä vaan myös väärässä.
Sun älytön pointti tuli jo selväksi. Mee oikuttelemaan miehellesi.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:30"]
Missä päin Suomea käytetään sanaa kyytsäilee?? Tajuan kyllä, että sillä tarkoitetaan kyydin antamista, kuskaamista, mutta en ole koskaan kuullut tuollaista muotoa.
[/quote]
Turussa ja ympärysseuduilla ainakin.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Kyllä niitä on. Sori.
Ap
[/quote]
Sä et ole pelkästään tyhmä vaan myös väärässä.
Sun älytön pointti tuli jo selväksi. Mee oikuttelemaan miehellesi.
[/quote]
Olen oikeassa. Mutta hyvä, että olet tyytyväinen nyssykkämieheesi. :)
Ap
Minulla on ihan eri käsitys nössöstä ja miehekkäästä kuin ap:lla. Omani on tosi maskuliininen mies joka oli ennen suhdettamme sitä mieltä että kotityöt kuuluu naisille jne ja sellainen mies jota kukaan ei käskytä. Nyt tuo maskuliinisuus on rakastuneessa miehessä jalostunut ritarillisuudeksi ja suojelunhaluksi. Mies kuskaa minua omasta tahdostaan, tekee ruokaa Ym. Minusta miehekästä on kun mies on vastuuntuntoinen, tekee velvollisuutensa ja auttaa muutoin ja pitää huolta naisestaan. Nössö taas sellainen joka lusmuilee velvollisuuksista ja pitää naista äitinään jonka pitäisi hoitaa kaikki ja ruokkia mies. En ole oikutteleva pikkuprinsessa tai käskyttävä pirttihirmu, jokin rakkauden osoittamisen ja suojelun halu saa miehen ihan omasta tahdostaan auttamaan. Ja moni mies näyttää tykkäävän ja tuntevan itsensä miehekkääksi kun nainen ei osaa/uskalla ajaa autoa ja mies saa näin päteä autoasioissa. Yleensäkin miehillä näyttää olevan tuo pätemisen tarve etenkin perinteisissä "miesten hommissa" ja joku kastraation pelko jos nainen tietääkin asiasta enemmän. Mutta se on vaan söpöä.
Itse olen sen luontoinen nainen, että mielelläni vähän passaan miestä.
Siks mulle sopii hyvin esim. romanimies.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:25"]Tossumies sopii niille ketkä pystyvät tuntemaan vetoa vielä sellaiseen. Itse tunnen vetoa vain miehisiin miehiin, joilla on myös oma tahto. Myöskään makuuhuoneessa en kestä puudelimaista miestä. Siellä varsinkin kaipaan miehekästä miestä, joka osaa ottaa kunnolla.
Ap
[/quote]
Olet niin kireä että et ole tainnut tulla otetuksi kunnolla aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:25"]Tossumies sopii niille ketkä pystyvät tuntemaan vetoa vielä sellaiseen. Itse tunnen vetoa vain miehisiin miehiin, joilla on myös oma tahto. Myöskään makuuhuoneessa en kestä puudelimaista miestä. Siellä varsinkin kaipaan miehekästä miestä, joka osaa ottaa kunnolla.
Ap
[/quote]
Olet niin kireä että et ole tainnut tulla otetuksi kunnolla aikoihin.
[/quote]
Sinä se kireältä vaikutat. Nössö miehesi ei kai osaa hoitaa hommia makkarin puolella? Eiköhän sinunkin pointtisi tullut jo selväksi. Miehesi on tossu ja se ok sinulle, selvä homma.
Ap
Maan nimi kirjoitetaan AINA isolla alkukirjaimella, vaikka se olisi taivutettu mihin muotoon. Suomi, Suomen, Suomessa, Suomeen, Suomella, Suomesta...
'Tun daiju.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:54"]
[/quote]
[/quote]
Vittu mikä idiootti.
Eikö tästä ollut taannoin tutkimus? Suomalainen nainen pitää muiden maiden naisia enemmän naismaisista miehistä. Siksi kai miehet muuttuvat naismaisiksi essu päällä pyöriviksi käsilaukunkantajiksi.