Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on taas mahongin väriset hiukset

Vierailija
29.12.2020 |

Ja ns ylipitkä, suora polkkatukka harteille asti. Mieheni oli tosi tyytyväinen, kun en taas enää ole täysin harmaahiuksinen. On se kamalaa, että näin 47v on mulla jo täysin harmaat hiukset, jos en värjäytä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 vuotias ja hiuksissani on reippaasti harmaata. Aloin harmaantumaan jo 25 vuotiaana, mutta värillä nekin on saatu piiloon. Värjäytin kauan hiuksiani tummankuparisen sävyisiksi ja se väri sopi minulle hyvin, koska olen punapäiden suvusta ja värini ovat punapään. Sävyä piti kuitenkin päivittää koko ajan, kun harmaa tyvi oli hyvin selkeä.

Keväällä ja kesällä pidin värjäämisestä pitkän tauon ja aloin värjäyttämään kampaajani kanssa hiukset vaaleammiksi ja luonnollisempaa sävyyn. Nyt en enää lähde kovin voimakkaisiin sävyihin, vaan pidän pääni aika luonnollisen värisenä. Harmaat katoavat vaaleisiin raitoihin ja olo on rennompi. Kyllä siinä meni useampi viikko tottuessa uuteen vaaleampaan väriin, mutta hyvä se on, parempi kuin punainen. En olisi vielä vuosi sitten uskonut tätä sanovani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 vuotias ja hiuksissani on reippaasti harmaata. Aloin harmaantumaan jo 25 vuotiaana, mutta värillä nekin on saatu piiloon. Värjäytin kauan hiuksiani tummankuparisen sävyisiksi ja se väri sopi minulle hyvin, koska olen punapäiden suvusta ja värini ovat punapään. Sävyä piti kuitenkin päivittää koko ajan, kun harmaa tyvi oli hyvin selkeä.

Keväällä ja kesällä pidin värjäämisestä pitkän tauon ja aloin värjäyttämään kampaajani kanssa hiukset vaaleammiksi ja luonnollisempaa sävyyn. Nyt en enää lähde kovin voimakkaisiin sävyihin, vaan pidän pääni aika luonnollisen värisenä. Harmaat katoavat vaaleisiin raitoihin ja olo on rennompi. Kyllä siinä meni useampi viikko tottuessa uuteen vaaleampaan väriin, mutta hyvä se on, parempi kuin punainen. En olisi vielä vuosi sitten uskonut tätä sanovani.

Ai niin, hiukseni ovat paksuhkot ja melkein vyötärölle ulottuvat luonnonkiharat.

Vierailija
4/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään tästä väristä ja mallista, mikä mulla nyt on. Toivon, että saisin kasvatettua vielä pitkät hiukset mutta saa nähdä, kun minulta herkästi alkaa lähtemään paljon hiuksia, jos ne vähänkin kasvaa. ap

Vierailija
5/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo erilaista. Olen 50-vuotias eikä yhtää harmaata hiusta vielä. 

Vierailija
6/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun miehesi voi sinua kampaajalle määrätä. Kypsä mies ottaa vaimonsa harmaantumisen ilolla vastaan, se kertoo yhdessä eletyistä vuosista.

Vierailija
7/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo erilaista. Olen 50-vuotias eikä yhtää harmaata hiusta vielä. 

Mulla tuli ekat harmaat jo kolmekymppisenä. Mun kroppani on samassa kunnossa, kuin monen 80-v. Kai se johtuu kurjasta elämästä ja autoimmuunisairauksista. ap

Vierailija
8/8 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinun miehesi voi sinua kampaajalle määrätä. Kypsä mies ottaa vaimonsa harmaantumisen ilolla vastaan, se kertoo yhdessä eletyistä vuosista.

Eihän me olla kauan edes yhdessä oltu ja kyllä mä tykkään itsekin, että mun hiukseni värjättiin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme