Muistatteko vielä kun oli muotia ahdistua ilmastosta
ja se ruotsalainen pikkutyttö oli lööpeissä?
Jännä miten kaikki muuttuu, kun aikaa kuluu!
Kommentit (31)
Tänä vuonna se ruotsalaistyttö on ollut jossain "koronavirusasiantuntijana".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan! Itsekin menin kävellen työntäen samalla rattaita lähikauppaan (10km:n päähän!). Olin äärettömän väsynyt pienen lapsen äiti, mutta koin tekeväni jotain oikein. En käyttänyt autoa. Oikeasti, järjetöntä näin myöhemmin ajateltuna!
Mistä lähtien liikunta on ollut haitallista? Kaiken maailman ihraperseet istuu noissa perkeleen audeissansa ihan hävettää niiden puolesta
No mutta, kiitos. Häpeä vaan minun puolestani niin minun ei tarvitse.
T. Ihraperse Audissaan.
Tukehdu siihe kermamunkkiis senkin ihraperse xDDD Hyi helvetti
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pian tulee takaisin muotiin, ja ryminällä tuleekin, sillä itse ongelma ei ole kadonnut mihinkään. Tänä vuonna se on vain jäänyt koronakriisin varjoon. Tämä vuosi hätyyttelee mittaushistorian lämpimimmän vuoden rajaa, vaikka oli kylmä la niña-vuosi. Pian ihmiskunta saa huomata että koronakriisi on kuin viiden tähden luksusloma ilmastonmuutokseen verrattuna.
”Bootleg-farkut on klassikko ja tulevat kyllä takaisin! Kyllä teitä nyt naurattaa, mutta ensi vuonna teillä kaikilla on tällaiset!”
Kertakäyttöisyyden maksimointia tämä vuosi. Maskia, hanskaa jne. Kestomaskitkaan ole sen parempia kun niitä pestään ja keitellään, energiaa kuluu. Hyvä että pillit ja vanupuikot sentään kiellettiin. Mitäpä sanoo tähän Greta? Varmaankin vihaisella naamalla, että how dare you!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivoin muistan. Olen jo melkein unohtanut sen koko hössötyksen.
:D Olisin kyllä sinun tapauksessa huolissani aivojeni terveydestä. Alzheimer koputtelee jo ovella?
Ehkei sentään. En panostanut koko asiaan lainkaan enkä seurannut asiasta käytyä keskustelua juurikaan. On mukavaa, että se mekastus on hiljentynyt. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan! Itsekin menin kävellen työntäen samalla rattaita lähikauppaan (10km:n päähän!). Olin äärettömän väsynyt pienen lapsen äiti, mutta koin tekeväni jotain oikein. En käyttänyt autoa. Oikeasti, järjetöntä näin myöhemmin ajateltuna!
Mistä lähtien liikunta on ollut haitallista? Kaiken maailman ihraperseet istuu noissa perkeleen audeissansa ihan hävettää niiden puolesta
T. Ihraperse Audissaan.Tukehdu siihe kermamunkkiis senkin ihraperse xDDD Hyi helvetti
En aatellu tukehtua, mutta voin kyllä syödä sellaisen, tai vaikka kaksi. Tarjoatko?
Täh? Kyllä mua on pitkään ahdistanut, etenkin nyt kun etelässä ei ole enää lumia.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna se ruotsalaistyttö on ollut jossain "koronavirusasiantuntijana".
Myöntääkö täällä joku ei-olleensa korona-asiantuntija?
Ihmiskunnan historia on täynnä huonoja valintoja ja paikallisia ekokatastrofeja. Lukekaapa Jared Diamondin "Romahdus - Miten yhteiskunnat päättävät tuhoutua tai menestyä". Olemme selvästikin valinneet ensimmäisen vaihtoehdon ja tukimme silmämme todellisuudelta, kun siitä tulee niin epämukava fiilis. Senhän vuoksi niin moni äänesti Trumpia. Tai täällä Suomessa hyväksyy metsien hakkuut ja soiden kuivattamiset ja ennätyksellisen lajikadon. Sääliksi käy tulevia sukupolvia.
Mua ahdistaa jo yleinen ilmapiirikin.
T. Ihraperse Audissaan.